Thunder 1 [Uitloop]

ik vind het leuke hebbe dingetjes en is leuk om uit te proberen ,
maar de knal is niet echt spectaculair.
als je een harde nl knaller wild neem dan de Black spanish cracker

Weer een klei bom erbij, jammer. Ik blijf mezelf maar voor de gek houden. Elke keer denk ik, mischien deze!?.

Nederlands knalvuuwerk zal nooit wat worden ben ik bang. Jaren geleden heb ik me laten verleiden om grote knallers te kopen, de little general. Het zijn kleibommen, echt niet normaal. Als ik nu weer dit lees en de filmpjes zie is het nog steeds niks.

ik neem het terug heb er een paar meer afgestoken en daar zat minder klei in die gingen wel beter :bonk:

v618hx.jpg

Zien er erg dik en gevaarlijk uit, maar er komt meer stof uit dan wat anders. Zelfde als die china bollers uit duitsland, Nederlands knalvuurwerk zal niks worden voor mij

Wat een troep! Gelukkig maar 1 pakje van gekocht om te testen.. Heb er 2 tegen mijn poten aan gekregen, FLOP en de DUIMDIKKE WCROL vliegt met een vaart tegen je poot aan.. Maar ja, we wisten het van tevoren.

Ik heb ook maar 1 pakje gekocht om te testen ze vielen inderdaad erg tegen. Ik dacht eerst dat ze echt een beetje op thumping thunder silver leken maar toen ik het doosje openmaakte viel ook dat tegen deze waren veel dikker vergeleken met de foto.

Vond wel dat ze leuk geluid maakte toen je ze aanstak :p

Lont maakte leuk sissend geluid, alsof je hele grote bom weggooit haha

Vind de dragon harder knallen, maar als ik naar BE ga om iets te kopen, neem ik niet zo iets mee:wink:

Ben wel van mening dat je de Thunder 1 lekker links mag laten liggen:)

Back
Bovenaan