Thunder 1 [Uitloop]

ik denk wel dat het een aadige knal is want voor die prijs zou het een schande zijn als het net zo hard als een rotje is

weet iemand er al meer over ?

ja ben er ook echt benieuwd naar dus ik koop ook maar eens 1 pkaje ervan lijkt me wel leuk maar hoop niet dat het van die knallers zijn die een kanl van een rotje hebben en er zo groot uit zien als jee wc rolletje want die heb je ook
die thunders xxl ofzo dat is echt helemaal niks

ik hoop dat het wat is , heb al een pakje besteld als het wat is nog wat kopen,
verwacht er niet heel veel van maar we gaan het zien

Ik heb er ook een pakje van besteld, Verwacht er niet te veel van want dan kan het nog meevallen:P Ben benieuwd, Ik zal ze alleen eind van de dag hebben dus ik denk dat anderen het eerder weten:D

Ik heb er ook een pakje van besteld, Verwacht er niet te veel van want dan kan het nog meevallen:P Ben benieuwd, Ik zal ze alleen eind van de dag hebben dus ik denk dat anderen het eerder weten:D

Ik had ze ok besteld. Krijg alleen Bomba's i.p.v. Thunder 1 maar het verschil is alleen de buitenkant. Dit is een omlabeling en er zit ook 1,8gram in.

het zijn stopkruidvretende rotjes heb ze al gezien en in me klauwen gehad maarnog niet afgetoken maar ik verwacht er abslouut niet veel van

Ik wacht de reacties wel af morgen.
Ze zijn hier 3,95 per doosje.

Geen idee wat ik ervan moet verwachten, voor zo'n prijs zou het wel hard moeten knallen, maar meestal is het tegendeel waar. Zo ook mijn neefje die vorig jaar voor 10 euro "atoombommen" kocht, nou... de knal was niet luider, hooguit wat doffer maar ze snipperden wel mooi.

Ze voelen prima aan. Sterke huls, harde stoppen van geperst zaagsel. Helaas wel weer een BERG klei. Knalt precies in het midden uit elkaar. Prestatie werd omschreven door een kennis als "Best aardig". Verwacht overigens geen snippers.

cameo_13.jpg

Ik vind ze niet bijzonder, knalt inderdaad precies in het midden, dus geen snippers.
Je stoep kleurt ook meteen rood.
De knal op zich is volgens mij wat doffer als een rotje, maar heb ze nog niet naast elkaar gehouden.

Bij mij kwamen er best veel snipers
Filmpje
Groen duimpje :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan