Thrud 16sh Assortiment

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: Thrud
Artikelnaam: 7103
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 320 gram per cake
Aantal schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Een serie van drie verschillende 16 schots cakes uit onze Thor lijn!
Max. tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: 20 sec per cake
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 4/3
Adviesprijs: €27,50 per cake
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

thrud.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik vind het effect uit de eerste cake maar niks. Soort van slechte ghost of 'plum' effect. De andere 2 cakes zijn wel echt lekker! Niet perse een wonderschoon effect, maar wel een dik boeket en een harde burst.

Jemig, wat een "dertien in een dozijn"-cakes :bonk: Totaal inspiratieloos. Wil Zena hiermee de Nederlanders weer voor zich winnen? Dat gaat je niet lukken hoor :no:

Voor het vuurwerk hoef je al jaren niet meer naar Belgie, helaas, heb altijd geprofiteerd van de mooie acties en vuurwerk voor een goede prijs, maar afgelopen jaren Evolution en Pangu leren kennen die voor mij op nummer 1 staan. Jammer zena was voor mij altijd een top winkel.

Voor het vuurwerk hoef je al jaren niet meer naar Belgie, helaas, heb altijd geprofiteerd van de mooie acties en vuurwerk voor een goede prijs, maar afgelopen jaren Evolution en Pangu leren kennen die voor mij op nummer 1 staan. Jammer zena was voor mij altijd een top winkel.

Zeker voor het siervuurwerk is België niet echt meer relevant, m.u.v. de Fünke cakes/boxen. Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om die heerlijke vuurwerksfeer in Baarle te proeven:D, dus daarom probeer ik ieder jaar wel een keer te gaan.

Eerste cake is juist enige die me aanspreekt
Komt door die mine erbij, maakt een 'simpele' 16sh cake toch interessant met een extra dimensie eigenlijk.

Het proberen waard! Deze verbaasde me, wat een harde burst! Mooie, grote effecten ook, prachtig. Zal snel de filmpjes plaatsen.

Ik vond deze cakes afgelopen Oud en Nieuw echt heel goed.
Goede burst met grote ronde boeketten.

Bij de Trophy kwamen ze ook voorbij in het showtje van team LVC.
https://www.youtube.com/watch?v=SoROhpCUcFc
Vanaf 3.29 is cake A te zien (blauw met gouden blink) daarna volgt rond 3.49 cake B (rood/groen/blauw met brocade king, daarna cake C (palmen met crackling tips).

Deze twee films vond ik nog op youtube, komen ze ook wel goed over.

Deze vielen mij ook op in de show van LVC op de trophy. Ik heb nu ook een doosje van deze beukers in mijn project planning :)
Die Cake C vind ik zelf het minste overkomen.

Back
Bovenaan