Threesome

Heb hem vanavond gezien bij Felix IJsselmuiden, maar is wat mij betreft niet eens de helft van het geld waard. Wat een ploppertjes zeg, ik word hier absoluut niet blij van!

Plopjes? Het gaat toch om dezelfde cakes als die bij van herwijnen zijn weggeschoten?
Zie film op 23:30.... Leek mij een erg goede rapid fire box voor het geld??

Plopjes? Het gaat toch om dezelfde cakes als die bij van herwijnen zijn weggeschoten?
Zie film op 23:30.... Leek mij een erg goede rapid fire box voor het geld??

Misschien even het filmpje uit de openingspost kijken om te vergelijken? :wink: Dit is natuurlijk niet dezelfde cakebox!

Ja, toevallig wel! :)
Een bak met een heerlijk tempo, boeketten zijn niet spectaculair groot, maar het tempo maakt deze bak wel interessant.

Vanaf 6:30 3 stuks met 10 meter afstand onderling. Geen extreme boeketten. Wel een hoog tempo en dnek dat deze in de straat een super goede box is om voor een grotere doorlont box te schieten.

Ik heb het normaal niet zo op cakeboxen met kleine boeketten, maar door het heerlijke uptempo van deze box komt ie goed tot zijn recht vind ik zelf. Staat op het verlanglijstje.....

Ziet er toch wel lekker uit weer hoor - was van plan deze per drie te schieten in de m'n pre-finale, maar als ik dit zo zie, is per 2 meer dan genoeg geweld:D

En dat hebben we dus gedaan:
Tevens start van the Way of the Dragon (Tribal).

Threesome was een gok, vrij kleine cakes, maar moet eerlijk zeggen, ik vond ze erg gaaf. Volgend jaar weer in de collectie.

Deze op de valreep voor €40 gehaald. Uitstekende prijs/kwaliteit. Dexe komt er de volgende keer zeker weer in

Tweemaal Threesome. Mooi tempo, maar kleine effecten. Doordat er twee tegelijk ging was de lucht goed gevuld. Betwijfel hoe het er uit ziet met één exemplaar.

Weet iemand hoe groot de cake zelf is (gewoon de afmetingen)? Ben er namelijk wel benieuwd naar.

P.S Ik kan deze trouwens kopen voor 35,-. Doen?

Weet iemand hoe groot de cake zelf is (gewoon de afmetingen)? Ben er namelijk wel benieuwd naar.

P.S Ik kan deze trouwens kopen voor 35,-. Doen?

Weet nog dat ik deze het eerste jaar haalde voor 80 euro, denkende een leuke box te kopen. Maar wat een klein ding zeg (40 cm lengte ong) en vond de effecten destijds ook niet bijzonder.

Voor 35 euro zou je deze best kunnen halen, al heb je voor 5 euro meer al de I've got the power of Tropical Night 100 schots van pangu die me meer trekken

Back
Bovenaan