Three of a kind [Ass.]

Had ze 2 jaar terug, vond het voor 12 uur maar saaie dingen, maarja, ik moest iets hebben wat betaalbaar was. Nu zijn ze maar €5,00 bij mn dealer dus misschien toch een pakketje voor in de avond kopen.

had ze afgelopen jaarwisseling weer gebruik ze altijd in een klein projectje voor in de vooravond zijn erg goed voor die 5 à 6 euro!

die 48 shot colour pearl is pure nostalgie! denk dat dat vroeger mijn eerste sierpotje geweest moet zijn. Zat geloof ik in een pakket met green bamboe, big snow, cheerfulness ed.

Hier verkrijgbaar voor 6,95. Het lijken mij leuke dingen maar ik moet er nog eens over na denken. Vind die tails wel leuk amar dat color pearl potje stelt niet veel voor...

Nog iemand met ervaringen ofzo ?:p

Hier verkrijgbaar voor 6,95. Het lijken mij leuke dingen maar ik moet er nog eens over na denken. Vind die tails wel leuk amar dat color pearl potje stelt niet veel voor...

Nog iemand met ervaringen ofzo ?:p

Ja ik heb er nu 2 jaar ervaring mee.

Het zijn leuke dingetjes, die ik altijd gebruik voor mijn 7-uur fonteinen/kindershow. Waarbij ik dus ook dit soort kleine potjes gebruik.

Het is grappig, maar als single effect niet bijzonder.

Had net het tail potje even afgestoken. viel om en de schoten kwamen terecht bij de buurman die niet van vuurwerk houd en we niet echt een goede band mee hebben. wel een leuk potje. toch maar een steen vinden om ze vast te zetten tegen de stoep.

Back
Bovenaan