Thermal Jewels [Compound]

Mooi met die Dahlia's er door dat fleurt dat goud mooi op ,
Ik vind goud op zich zelf erg saai dus van mij mogen ze vaker dit soort producten gaan maken.

Vind het bal effect dat op het orginele filmpje te zien is en de rede om hem op mijn twijfel lijstje te zetten.. niet terug is te zien
Schiet ook iets te snel vs het orginele filmpje. Wel een grote uitwerking

Zijn er nog meer filmpjes over deze box? Op de sample video ziet hij er idd heel anders uit dan op de demo. Demo zijn meer normale peony's met goud ipv de dahlia's. Daarrnaast is het tempo bij de demo ineens erg hoog. Iemand die hier meer over weet wat de uiteindelijke uitwerking zal zijn?

Ik vond andere 30mm bakken beter uit de verf komen gisteren, voornamelijk qua spreiding.
Qua burst en kleuren vind ik het wel goed zitten.
Leuke compound als je hem aangeschaft hebt!

Zeer benieuwd naar de beelden hier van hoor. Heb deze met name ook voor de kleuren besteld en dag zit wel goed zo te lezen.

Gisteren een leuk compact blokje in actie gezien. Niet de allergrootste boeketten maar kleuren en burst dik in orde. Enige minpunt t.o.v. de importeurs demo voor mij persoonlijk is het tragere schiet tempo. Maar alsnog heel blij met deze aankoop

Zeer benieuwd naar de beelden hier van hoor. Heb deze met name ook voor de kleuren besteld en dag zit wel goed zo te lezen.
Helaas net deze niet op film maar kleuren waren echt heel mooi en fel. Echt een mooi blokje, tempo was prima zo. Als hij te hard gaat is het net niks.

Mooi compoundje zo te zien. Kleuren komen niet helemaal geweldig over zo op film, maar dat is vaker en aan jullie meningen te zien zijn de kleuren dik in orde. Vind het tempo en de burst prima overkomen, ben met deze aankoop dan ook erg tevreden.

Back
Bovenaan