Gewoon wat past bij een 30mm consumenten cake die niet opgeblazen is om mensen te overtuigen. Goeie burst en goede spreiding.Is “anders” positief of negatief?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon wat past bij een 30mm consumenten cake die niet opgeblazen is om mensen te overtuigen. Goeie burst en goede spreiding.Is “anders” positief of negatief?
Het kan je mening zijn of dat je het graag zo wil zien.. maar dit vind ik een “onzin” reactie.Gewoon wat past bij een 30mm consumenten cake die niet opgeblazen is om mensen te overtuigen. Goeie burst en goede spreiding.
Als je alles gaat vergelijken met de coconut bounty! Er was gewoon niks mis met deze compound, we kennen allemaal slechtere. In het eerste filmpje wat er online kwam, was die zeker overtuigender maar wist je ook dat dit niet de werkelijkheid zou worden. Anders heb je een plaat voor je kop.Het kan je mening zijn of dat je het graag zo wil zien.. maar dit vind ik een “onzin” reactie.
Mijn mening:
De spreiding was beduidend minder, links om of rechtsom.. het was zo.. en ook Geisha is een importeur die graag wil overtuigen.. neem als voorbeeld de “Coconut Bounty” (de topper van de avond).
Hoe moeilijk het voor ons freaks ook klinkt, uiteindelijk draait het om geld en mensen overtuigen.
Coconut Bounty (100 shots) en Thermal Jewels (50 shots) zijn dezelfde prijsklasse hé, als je het bij elkaar op telt.Als je alles gaat vergelijken met de coconut bounty! Er was gewoon niks mis met deze compound, we kennen allemaal slechtere. In het eerste filmpje wat er online kwam, was die zeker overtuigender maar wist je ook dat dit niet de werkelijkheid zou worden. Anders heb je een plaat voor je kop.
Oh dus daar zat (ook al?) verschil tussenGisteren een leuk compact blokje in actie gezien. Niet de allergrootste boeketten maar kleuren en burst dik in orde. Enige minpunt t.o.v. de importeurs demo voor mij persoonlijk is het tragere schiet tempo.
Ik vond juist de Thermal Jewels een stuk beter uit de verf komen dan de Golden Temple, Thermal had meer kleur erin en vond de boekketten wat strakker ook.Vond hem zelf opvallend minder dan ik had verwacht. Hiervoor werd ook de Golden Temple geschoten welke nagenoeg hetzelfde presteerde voor mijn gevoel. Miste echt dat 30mm gevoel bij deze bak. Stond namelijk in mijn wagentje voor die avond en twijfelde eigenlijk al weken over deze.
Overigens gewoon prima blokje, gelukkig niet zo snel als op eerdere beelden te zien! Maar voor mij niet hét waard om nog bij te bestellen.
Twijfel nog om deze 2 keer aan de collectie toe te voegen....
is de prijs van €150 een beetje gangbaar? ik kan daarbij dan nog wel €30 uitzoeken.