Thermal Jewels [Compound]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1630
Artikelnaam: Thermal Jewels
Bruto Gewicht: 27,00 kg
Netto Kruitgewicht: 1.195 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Zwaar kaliber van professionele grootte! Deze 50 shots compound box heeft alles in huis om de buurt op zijn kop te zetten.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 2/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 90,00
Voorverkoop: ...
Onlineprijs: € 79,50
1630-THERMAL-JEWELS-50S.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	1630-THERMAL-JEWELS-50S.png Vertoningen:143 Grootte:4,48 MB ID:	1796273

O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook geen verkeerd boxje dit hoor. Vet effect dit. Echt heel benieuwd wat dit nou moet gaan kosten.

En noch zo'n topper. Prachtige kleuren zeg, goed tempo en een mooie finale. De wish-list wordt weer te lang ben ik bang.

Dit is wel een hele mooie zeg. Hopelijk wordt deze ergens geschoten op een demo. Komt hij dan overeen met de film, dan zal hij er zeker komen.

Benieuwd naar de uiteindelijke straatkwaliteit. Voor 55€ zeer toegankelijk om uit te proberen!

Ziet er heel vet uit!

Vraag me wel af hoe deze box technisch in elkaar zit. 50 shots en bij 1200 gram. Is dat mogelijk? Zijn het dan 3 blokjes?

50/3 lijkt me onwaarschijnlijk. Zal me niets verbazen als het twee 500 grammers zijn.

Vet blokje zo, prima geprijsd ook, deze houden we in de gaten en gaat op de wishlist.

Back
Bovenaan