The Wrestler

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 904
Artikelnaam: The Wrestler
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 70,0 gram
Aantal schots: 10
Effectomschrijving: 10 schots cirkelcake met gouden, groene en blauwe glitters. De finale bestaat uit crackling met gouden staarten!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 7,99

O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

904_the_wrestler.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
voor 8 euro ziet dit er erg goed uit:) Mooie kleuren en goede blinkers! Ik zie deze wel thuis staan aan het einde van het jaar!

Vroeger had Lesli wel vaker van dit soort potjes. In de periode 2000-2003 zat van gekocht. Maar was toen kwalitatief goed was, wordt nu als troep gezien. Vaak wel vastzetten dit soort potjes. Heb er zat van Lesli om zien gaan haha.

Zoals Nightlife zeker Jupiler? Kleine potjes rond de 7 euro waar we blij mee waren omdat ze zo leuk waren en goedkoop geprijsd.:p
Kwalitatief lijkt dit potje er wel op, maar inderdaad het lijkt nu allemaal zo matig, omdat we zover zijn in deze wereld waar kwaliteit en prijs zo goed naast elkaar komt te staan.

Zoals Nightlife zeker Jupiler? Kleine potjes rond de 7 euro waar we blij mee waren omdat ze zo leuk waren en goedkoop geprijsd.:p
Kwalitatief lijkt dit potje er wel op, maar inderdaad het lijkt nu allemaal zo matig, omdat we zover zijn in deze wereld waar kwaliteit en prijs zo goed naast elkaar komt te staan.

Nightlife inderdaad. De helft van die dingen ging om. Kwam vorige week een vhs tegen van een jaar of 9 terug, goed te zien hoe ze weer omgingen hahahaha.

Was wel erg licht 70 gram maar daardat die laag ging een leuk ding om mee te beginnen en daarna naar de 100-200 grammers te gaan en zo omhoog :)

Niemand zeker filmpje gemaakt :) ( denk dat ik dit jaar misschien nog wel erbij haal al heb ik wel keuze uit betere cakés voor het zelfde geld :)

grappige cake dit, mooie blink boeketten, maar voor die prijs zijn er toch betere cakes op de markt...

hij had best kleine boeketten...

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan