The Ultimate

Prachtige cake. Ben alleen wel benieuwd wat de normale consument ervan vindt aangezien 'ie niet echt knalt.

Prachtige cake. Ben alleen wel benieuwd wat de normale consument ervan vindt aangezien 'ie niet echt knalt.

Dan kun je wel aardig teleurgesteld zijn ja. Dat was ik vroeger wel als ik een "hele dikke cake" kocht vroeger en hij knalde niet.

DIt zijn er inderdaad 2 of wellicht zelfs drie per positie....maar sowieso zijn die effecten die je ziet voor mij persoonlijk echt wel een musthave hoor!

DIt zijn er inderdaad 2 of wellicht zelfs drie per positie....maar sowieso zijn die effecten die je ziet voor mij persoonlijk echt wel een musthave hoor!

Ik heb even gepauzeerd en de comets geteld. 3 per post. Dit geeft weer een lekker vertekend beeld. Ook niet goed voor de promo films.

Ik heb wel vertrouwen dat het een mooi product is, maar het zal indicidueel geschoten lang niet zo intens zijn als de films die we nu zien. Maar een goede cake voor een rustmomentje zal het wel worden.

Als het er werkelijk 3 per positie zijn dan ben ik inderdaad bang voor het enorme tegenvallend resultaat als je deze los zou gaan schieten. Effecten zijn schitterend maar ja ik wacht toch nog maar af wat het gaat worden. Benieuwd naar de prijs ook....

Een staaltje denkwerk van de mannen bij Vuurwerktotaal, wederom hebben we zeer een uniek product op de markt weten te brengen wat de liefhebber weer doet watertanden. De kleuren zijn perfect en de effecten zijn in deze combinatie uniek. Ik ben benieuwd naar de prijs en de aantallen tijdens de demonstratie! Maar de aandacht heef deze waaier getrokken!

Als het er inderdaad 3 per post zouden zijn dan vermoed ik dat deze waarschijnlijk zwaar tegen zal vallen als je hem stand alone schiet.

Hopelijk komt deze snel nog ergens voorbij

Ik heb even gepauzeerd en de comets geteld. 3 per post. Dit geeft weer een lekker vertekend beeld. Ook niet goed voor de promo films.

Ik heb wel vertrouwen dat het een mooi product is, maar het zal indicidueel geschoten lang niet zo intens zijn als de films die we nu zien. Maar een goede cake voor een rustmomentje zal het wel worden.

Vuurwerktotaal gebruikt bijna nooit beelden van de Winkeliersdemo. Vorig jaar deden ze precies hetzelfde met deze serie die toen nieuw geïntroduceerd werd en ze alleen in een mini-showtje werden geschoten. Bij opening van de website verschenen vervolgens de officiële productfilms uit deze lijn en die waren allemaal stand-alone geschoten.

Inderdaad. Wij lopen onszelf helemaal gek te maken en te hopen op 1 of 2 per post maar laten we nou maar de productvideo afwachten en pas dan oordelen wat we hier nou echt van vinden.

In ieder geval per 6 geweldig!

Inderdaad. Wij lopen onszelf helemaal gek te maken en te hopen op 1 of 2 per post maar laten we nou maar de productvideo afwachten en pas dan oordelen wat we hier nou echt van vinden.

In ieder geval per 6 geweldig!

Haha per 6 inderdaad geweldig! Als je nog wat budget bij elkaar kan schrapen voor je showtje dan weet je ieder geval hoe je het mooi op kan vullen.

Als ik het filmpje goed bekijk zijn het er 3 cakes per post.

8 rijen van 10 schoten.
Eerste 4 rijen gaan van links naar rechts en rechts naar links, met opvolgende schoten van kometen en spinners.
Vervolgens gaat rij 5 in één keer.
Met snel opvolgend rij 6 in één keer.
Tot slot gaan rij 7 en 8 in tegelijk.

Mocht bovenstaande kloppen dan is een flinke cake hoor, ook als je hem per 1 schiet :shocked:

Mocht bovenstaande kloppen dan is een flinke cake hoor, ook als je hem per 1 schiet :shocked:

De dummy stond er volgens mij niet. Als de verhoudingen op de afbeelding in de Schietlijst een beetje kloppen dan is dit ook echt letterlijk een grote cake. Hij oogt bijna 2x zo groot als de E-Pulz en de Wicked Whistle uit dezelfde lijn die samen op 1 afbeelding staan. Voor wat het waard is natuurlijk...

Back
Bovenaan