The Ultimate

Wat een ding en die finale.. :handsup: ben er stil van. Eindelijk een waaier waar je van 1 genoeg hebt voor spektakel. Ben benieuwd naar de prijs.

Jahoor, ik heb de cake gevonden waar ik naar op zoek was voor in mijn finale. Deze bak moet er echt komen, wat een kleuren, tempo, heel gaaf die spinners erbij. Ongeacht de prijs moet dit er komen! Met stip op nummer 1 van gisteravond.

Zo dat is nog eens een wowfactor. Als je die zo in de straat hebt cake van het jaar. Geweldige kleuren en tempo. Vwt is echt een creatieve weg ingeslagen met de volt cakes

Wat een prachtige bak is dit! Ik vind 'm misschien nog wel beter dan de It's mine van Zena door de spinners die er tussen zitten. Deze moet er ook echt komen!

Onwijs mooi dit, kleuren en spinners zijn een fantastische combinatie.
Zoals deze gisteren vertoond werd, is het fantastisch, ik ben niet helemaal zeker hoeveel je er nu per post ziet, 2 of 3? Hopelijk snel een stand alone film, maar dit is voor mij een must have, lijkt me nog net wat mooier dan de Sensation van Zena en die vond ik ook prachtig.

Nog even geknipt uit de film, voor het gemak;

Wat een cake weer zeg, ziet goed dat er een aantal tegelijk geschoten worden maar ik ben er van overtuigd dat dit in de straat een geweldige cake is. Gaat er zeker komen.

Wat een cake weer zeg, ziet goed dat er een aantal tegelijk geschoten worden maar ik ben er van overtuigd dat dit in de straat een geweldige cake is. Gaat er zeker komen.

Ben alleen een beetje bang dat het echte product kwa tempo anders is als er meerdere in cascade zijn geschoten.

Back
Bovenaan