The Silver & Blue One

In de beginpost staat: o.a. te koop bij onlinevoorverkoop.nl, maar ik zie bij onlinevoorverkoop niet de Silver and Blue One staan, als ik die zou willen bestellen.

kan ik deze beetje vergelijken met de extreme salut???
mooie prijs maar alleen weinig shots
de burst is wel chill
alleen kan iemand mij berichtje sturen waar ik deze cake kan ophalen??
spijkenisse hebben ze vrij weinig kan ik deze ook ophalen bij de vuurwerk reus in rotterdam???

Volgens mij heb ik nog 0(!) dealers gezien die deze verkoopt.... Ik denk ook niet dat deze er nog gaan komen dit jaar eigenlijk..

Mja, er hangt wel iets raars aan deze cake. Ik hoopte hem bij de demo in Tiel te kunnen bewonderen. Hij stond namelijk op de schietlijst die vooraf op internet was gepubliceerd. Maar op de uiteindelijke schietlijst die we ter plekke kregen, stond de cake niet. Hij werd dus ook niet afgestoken.
Is deze soms afgekeurd ofzo?

Ik heb net even naar Decemberhoeve gebeld ( vuurwerkreus nieuw vennep ) zij verkopen iedergeval The Silver & Blue One!!

Rik...

Ik heb net even naar Decemberhoeve gebeld ( vuurwerkreus nieuw vennep ) zij verkopen iedergeval The Silver & Blue One!!

Rik...

Maar betekent dat dat ook de andere drie vuurwerkreuswinkels (ik weet het deze is eigenlijk niet meer een vuurwerkreus dealer, maar toch) hem gaan verkopen?

Maar betekent dat dat ook de andere drie vuurwerkreuswinkels (ik weet het deze is eigenlijk niet meer een vuurwerkreus dealer, maar toch) hem gaan verkopen?

het eenige wat hij zij is dat NIET veel winkels deze gaan verkopen.

verder kan ik je niet helpen:bye:

Ik vind deze cake echt de topper van Proline. De burst was keihard en de boeketten waren groot en goed uitgevoerd. Deze cake presteerde ook ten opzichte van top collecties als Dynasty en Marijn goed.

Heb 'm live mogen aanschouwen tijdens de Decemberhoeve demo afgelopen weekend en het is inderdaad een topper! Mooie luide break met prima blauwe effecten. Slechts een handjevol dealers heeft deze voor dit seizoen kunnen inkopen. Volgend jaar zal deze breder verkrijgbaar zijn. Maar voor dit jaar gaat pappa hem uitproberen in de straat :D

PS: Productfilmpje van deze cake ben ik nog aan het afmonteren en komt snel online via Vimeo.

Vreemd, nog geen reakties tot op heden. Zal wel door de beperkte leverbaarheid komen.
Dan zal ik maar de eerste zijn, en mijn reaktie is niet positief. Wel een goede burst, groot boeket, maar door de kleine en kort brandende blauwe sterren is er veel lucht te zien door het boeket heen. Bovendien viel de combi zilver/blauw me tegen. De Yellow & Green One beviel me gelukkig veel beter.
Maar dan nog, deze cakes vallen volledig in het niet bij bijvoorbeeld die van het Buurtassortiment van Rubro, en die kosten de helft.
Deze twee waren de enige van Pro line die ik dit jaar nog had. Volgend jaar dus geen enkele meer, vrees ik...

Dit blok hadden wij ook ( via de decemberhoeve ). Ik vind het wel een mooi blok, goede burst zoals de persoon hierboven ook aangeeft, maar misschien is de prijs iets te hoog ( kleuren zijn wel goed ) hier betaal je er 27,50 euro voor. 20 euro is denk een betere prijs. Volgens mij zit er een 3 shots finale in.

Yep, ik heb 'm ook geschoten en tot volle tevredenheid. Maar ik had 'm dan ook al tijdens de demo van dichtbij gezien. Prima breaks en de kleur blauw is "kleurecht" als jullie mij begrijpen. Helaas, door een fout, staat ie bij mij niet op tape ...

Deze zat bij vuurwerkOrthen speciaal in het freakassortiment op veler vraag.
Helaas maar 5 stuks van verkocht:shocked:
Dus deze zullen dit jaar niet meer ingekocht worden,Of het moet zo zijn dat iemand een karton zou willen:p

Back
Bovenaan