The Silver & Blue One

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5086
Artikelnaam: The Silver & Blue One
Netto Kruitgewicht: 280 gram
Aantal Schoten: 19 shots
Effectomschrijving: Silver flash + blue with silver tail.
Adviesprijs: € 27,50
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5086.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
moet ik bij de efecten aan silver en blue blinkers denken?
ik vind hem hoog geprijst voor een 19 shots potje!
maar daar tegen over staat wel een maximale tube lading!
ik ga hem zeker testen omdat ik blauw en zilver erg mooie kleuren vind in vuurwerk!

hmmm GBV noemde dit budget cakes... niet dus. De kleuren zijn denk ik wel erg mooi. Verder ook wel een goede aanvulling voor de proline serie. Maar ik zou hem zelf niet kopen.

Inderdaad, dit valt niet echt meer onder de budget cakes. Maar toch lijkt me dit een mooi product, bijna maximale vulling per tube en mooie effecten. Maar laten we maar even wachten op de film :wink:

hmmm GBV noemde dit budget cakes... niet dus. De kleuren zijn denk ik wel erg mooi. Verder ook wel een goede aanvulling voor de proline serie. Maar ik zou hem zelf niet kopen.

budget snap ik ook niet helemaal.

vandaar dat ik elders dus vroeg of die kleinste potjes te weinig opleverden. als het alternatief voor die kleintjes potten zijn die ene stuk duurder zijn valt er een heel segment low budget potjes weg.

Ik had inderdaad ook een wat lagere prijs verwacht. Zilver met blauw vind ik erg mooi, maar hier lijkt het mij iets te eentonig worden. Ik neem aan dat het silver flash met blue peony is?

Ik had liever een goedkopere cake gehad en dan met wat minder schoten, maar wel deze effecten.. Dan was het een erg leuke cake geweest. Misschien leuk te combineren met bijvoorbeeld de yellow and green one :D

haha nou ik snap de opmerking budget cake wel als je puur naar de nieuwe cakes kijkt;)

dan is 27.50 een 'budgetcake' in vergelijk met die achterlijk grote dingen ;)

Ik neem aan dat tzt. er een filmpje gemaakt wordt door GBV zelf. Intussentijd denk ik dat deze qua boeketgrootte en Burstknal zelfde is als zijn broertje, Yellow & Green one. Maar dan zou ik eerder voor deze kleuren gaan :D!

Moet eerlijk bekennen, kwalitatief zeer goede cake !
Krachtige bursts en volle Silver/Blue blinking's, ja deze is duidelijk beter dan de Yellow/Green one naar mijn mening.

Zo op het filmpje te zien lijkt mij dit een toppertje te worden voor proline voor dit jaar.
Brute cake man!
Mooi harde knallen ( ja duuuuhhh, 't is proline he?! )maar qua uitwerking van de boeketten/blinkers ziet het er ook cker niet verkeerd uit.
Koop hier toch maar een potje van, samen met de yellow caps natuurlijk....!

Vindt deze cake erg mooi,goede blinkers in combinatie met blauw.
Dat is natuurlijk helemaal geweldig.

Aha, nu valt het kwartje :p De persoon van wie de auto is waarbij het alarm steeds afgaat staat vlak naast de camera :p daarom steeds dat gevloek en gepiep!

Dit ziet er inderdaad uit als ee Pro-Line topper voor dit jaar! Goed gevormed ronde boeketten, prima burst, mooie blinker, lekker fel blauw. Tikkeltje eentonig misschien, maar dat kan je oplossen door hem tegelijk af te steken met een ander eentonig cakeje. Met deze prijs is dat haalbaar.

Bij de eerdere demo was deze niet te zien.
Afgelopen dinsdag dus wel, en ik was ook erg tevreden over deze cake.
Twee dingen overheersen in deze cake: de kleur wit en de burst.
De blauwe blinkers zijn meer op de achtergrond.
Het lijkt mij mooi om de cake te combineren met de Yellow & Green one, beide cake,s vind ik naast de Immuculate Rhombus, de beste nieuwkomers van Proline dit jaar.

Ziet er erg mooi uit, mooie kleuren en harde knallen. Inderdaad een topper van Pro-Line, de prijs had iets lager gemogen maar zolang de kwaliteit goed is ben ik tevreden over deze cake.

Toch vind ik dat ook hier de echte afwerking ontbreekt. Maar goed, je kan niet te veel van Proline verwachten... Denk toch dat ik deze wel ga nemen, mooie blinkers, harde burstknal, leuke cake...

Back
Bovenaan