Airforce
VWC lid
Denk je echt dat daar 996 gram NEM in zit?Ik had het wel geweten…. Blitzbomber heb je dus 996 gram nem 120sh. En voor 5 euro meer heb je dus 1930 gram nem 144s

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk je echt dat daar 996 gram NEM in zit?Ik had het wel geweten…. Blitzbomber heb je dus 996 gram nem 120sh. En voor 5 euro meer heb je dus 1930 gram nem 144s
Sowiezo minder kruit. Aangezien in deze meer schoten zitten verwerkt.Denk je echt dat daar 996 gram NEM in zit?![]()
Heb ik iets gemist? Deze waren toch al online?Videos zijn vrijgegeven
Stonden op prive/verborgenHeb ik iets gemist? Deze waren toch al online?
Nee hoor, die van Argento nietStonden op prive/verborgen
Nee hoor, die van Argento niet![]()
Eerst maar eens afwachten of dit überhaupt in de buurt komt van argento.Nee hoor, die van Argento niet![]()
Hij wordt niet geschoten op de demo dus dat scheelt..Eerst maar eens afwachten of dit überhaupt in de buurt komt van argento.
Misschien wel uit een hele andere fabriekje weet het maar nooit deze wijkt namelijk af van de Minerva Reconquista als de specificaties vergelijkt
Misschien dat demo meer duidelijkheid geeft of moet een sample zijn van minerva![]()
Gelukkig, dan kom ik ook zeker niet in de verleiding...Hij wordt niet geschoten op de demo dus dat scheelt..
Waar zie je deze staan bij Riezebos?Nu €90 bij Riezebos met openingsactie!
Heb je een dm gestuurd.Waar zie je deze staan bij Riezebos?
Kopie? van wat dan..Besteld, heel benieuwd hoe deze kopie het gaat doen in de straat![]()