The Pride

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1739
Artikelnaam: The Pride
Bruto Gewicht: 3.000 gram
Netto kruitgewicht: 462 gram
Aantal schoten: 66 schoten
Effectomschrijving: BAM! Zo klinkt trots. In salvo's worden kometen de lucht in geschoten die uitbarsten in grote boeketten. Totaal 66 shots!
Tijdsduur: 25 seconden
Tube diameter: 20 mm
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: €39,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1739-The-Pride-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Vind deze ook heel gaaf over komen op de film! Mooie kleuren en subtiel goud.
Ben wel benieuwd wat er mogelijk is met 7 gram per schot.

Een flinke waaier met zijn 11 salvo's van 6. Zit er aan te denken om deze aan te schaffen, hij komt zo op het filmpje niet verkeerd over. Wat is jullie mening, want deze is niet veel besproken, dus daarom mijn vraag.

Prachtige nieuwe waaier van Wolff vuurwerk, deze heeft mij positief verrast gisteren. Mooie brede waaier en voor 20mm prachtige boeketjes.

Geweldige bak, maar vind de effecten wel heel snel verdwijnen en tevens de onregelmatigheid in de 4 laatste salvo's zijn niet echt super. Dat zijn net de puntjes waarom ik heb besloten hem er niet bij te nemen.

Blijft een vette cake, lekker veel shots en mooie heldere kleuren gecombineerd met goud. Misschien dit jaar toch maar meepakken. Dan zal ik een straatvideo delen :wink:

Tsjonge, wat was deze slecht dit jaar.
Minuscule boeketjes met een hele korte hangtime ook nog.
Al meerdere jaren in de collectie en daarom erg verbaasd nu.
Mijn ervaring met Wolff is dat dit niet vaak voorkomt en ik ben daarom ook oprecht benieuwd naar een eventuele verklaring hiervoor.

Back
Bovenaan