''The Next Level'' Salon Roger Fireworks

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat dit productie is, echter is het kwaliteit van het filmpje wel (bijna) identiek als alle productfilmpjes van LVT.

Echt een hele dikke bak! Het mooie goud van de Yellow River en de afwisseling in shapes is super. De blinkers in de salutes hadden voor mij niet gehoeven, maar zolang het hard knalt vind ik het best.

Neuh dit word niet zoals we op film zien. Ennuh het verhaal van de productie tja, teveel ervaring dunkt me!
Zeggen ze allemaal ieder wel denkend mens kan wel nagaan dat we met oudjaars avond niet in een keer een chinees klimaat hebben

Mmwa misschien zijn jullie wel een beetje heel negatief, kwil niet zeggen dat direct productie wordt maar al is het 90% dan ben ik ook al meer dan tevreden

Wat een bak. Deze schiet de skyline on fire (welke echt de top is van NL vuurwerk) er maar net uit.

Perfecte tempo wisseling met mega boeketten en burst wat je bij NL bakken niet ziet. Salutes tussendoor dreunden goed maar mogen nog wat harder zoals de die van surex of funke.

Laatst bewerkt:
Inderdaad wat een bak.. We hebben gisteren aardig wat weggestookt maar dit was absoluut het beste wat ik heb gezien.

Ontzettend brede effecten en veel verschillende schietrichtingen, hij bleef maar gaan:D

Top spul!

Had deze verwerkt in de finale maar door vonkoverslag de box niet stand alone gezien maar voegde wel veel waarde in het geheel lucht geheel gevuld!

Pfoe, de meest schitterende consumenten bak die ik ooit heb gezien! Die 30mm boeketten lijken wel 2" en die 20/22mm boeketten gewoon 25/30mm qua spreiding. Alleen onbetaalbaar voor mij voor 1 box jammer genoeg. Misschien een leuke actie maken bij Loots zoals ze afgelopen jaar sporadisch al hadden gedaan. Dit blok en nog een rolletje cadeau oid. Haalt je dan net weer over de streep haha.

Wauw, wat ontzettend dik zeg. Loopt lekker door ook, mooie opbouw.
Heb idd nog geen betere consu bak gezien. Damn!

Dit is toch wel 1 van de toppers die ik ooit gezien heb.
Ik heb deze met O&N live mogen meemaken bij ons in de straat.

Man man man, wat een heerlijk geweld en wat een kwaliteit is hier in gestopt.

Misschien duur, maar dat is hij wel waard vind ik.
Ik ben er toch hard over na aan het denken om deze kist volgend jaar aan te schaffen....

Back
Bovenaan