Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was het een nieuwe versie waardoor die slechter was?
Wauw wauw wauw. Ondanks de wind en de veel te hoge prijs zeer verrast door deze box. Waar het bij de funke Boxen vaak storend is dat er kleinere kaliber effecten tussen zitten is dat bij deze totaal niet. Echt ontzettend genoten!!!
Wat een geniale bak is dit, dichter bij prof kom je niet. De opbouw, multi shape, multi kaliber die ook nog eens echt goed is uitgewerkt want de kleine kaliber schoten zijn veel dikker dan bij Funke en de grote zijn ook opmerkelijk goed uitgevoerd. De salutes willen ook goed rammen. Hij is heel duur maar als je iets wilt waarmee je echt wilt uitblinken na 00.00 dan is het zeker een aanrader!
Blijft echt een gruwelijk ding, vorig jaar zelf ook geschoten. Ik kan me indd ook nog herinneren dat die spreiding van die boeketten enorm waren.Wat een geniale bak is dit, dichter bij prof kom je niet. De opbouw, multi shape, multi kaliber die ook nog eens echt goed is uitgewerkt want de kleine kaliber schoten zijn veel dikker dan bij Funke en de grote zijn ook opmerkelijk goed uitgevoerd. De salutes willen ook goed rammen. Hij is heel duur maar als je iets wilt waarmee je echt wilt uitblinken na 00.00 dan is het zeker een aanrader!
Ik vind een stijging van 12% eerlijk gezegd nog meevallen, ik ben bang dat het later in het jaar alleen maar hoger gaat worden.Kost nu 279. Prijsstijging van 12% vanwege de hogere containerkosten.
Blijft een topper, maar twijfel toch met deze prijs..