The Moment

Zeer mooi die tails! Alleen vind ik het juist jammer dat het, op de laatste finale schoten, alleen maar tails zijn. Een paar mooie boeketten erdoor was leuk geweest. Maar goed, of dat de prijs en cake ten goede komt is natuurlijk de vraag;) Als ik alle reacties hier zo lees over de mooiste cake van de avond ga ik hier toch over nadenken.

Tip: Double Identity, Rubro.

In eerste instantie vond ik het ook jammer dat er alleen tails uit kwamen. Had mijn twijfels. Gisteren op mijn eigen filmpje nog een keer gekeken en hij is toch wel heel mooi. Deze komt bij mij in de straat.

Dit zijn echt zeer mooie effecten, vorig jaar begonnen wij onze show met de drie tail cakes uit BA van Rubro, ahum eigenlijk twee want een van ons stak hem aan het einde van de show pas aan, en het was echt een zeer mooie opening van onze show en we zitten er aan te denken om hem dit jaar weer zo te beginnen, en ook deze cake leent zich daar uitstekend voor.

Heel veel Fuego'tjes maar met andere kleurtjes! Bij gebrek aan Mega Maxi misschien combineren met Allure? Zelfde tijdsduur volgens mij...

edit; oh, hier weer 'ns niet te koop, stelletje tailhaters :( en wel weer bij diezelfde in Hellum die ook als enige in de provincie Groningen de Fuego verkoopt...20km fietsen of 40min voor €10 in de bus op en neer...ik bén wel zo gek (en vind het dan nog leuk ook :p )

edit2; oh, in Marum ook...gaat om winkels onder www.vuurwerkverkoop.nl !

Laatst bewerkt:
ja ja die tails zijn goed uitgevoerd en blauwe mines maken het geheel helemaal af .
maar persoonlijk vind ik hem erg duur voor een tail cake .
voor een cake als deze betaal ik liever een euro of 19,00 .
maar ja of ik dan van die mooie tails krijg ??
het klinkt mischien heel gek wat ik zeg, maar als ik wat verder na denk ontbreken er toch een zooi mooie crossetes daar aan de boven kant .
dan was deze cake het geld dubbel en dwars waard geweest :)

Wat vindt je er dan duur aan? Rubro heeft een soort gelijke pot met (maar) 19 shots voor €29.95. En dan te bedenken dat hij ook geen blauwe mines heeft.. Die crossetes waren zeker mooi geweest! Dat ben ik met je eens ;)

Ik vind dat je gelijk hebt zwarte draak! Die finale vind ik ook echt jammer! Wat ik mooi zou vinden is 3x een rustig effect zoals Crosettes of Falling Leaves.

Prachtige tails! Finale weglaten. Doe dan Tails in een W-shape als finale! Yep, altijd iets te mekkeren!

Mekkeren is een groot woord want deze finale kan eigenlijk niet. Had het dan met een veel grotere crackling wolk afgesloten zoals de cakes uit het Buurtassortiment. Hier hoort gewoon een W-shape finale met 3 of wel 5 schoten. Ja, dan wordt of de cake korter of langer + duurder maar dat maakt de cake wel af. Desondanks prachtige tails, heb zelf al een aantal maal de Fuego gelukkig, want deze is niet beschikbaar in de buurt.

Ik heb verbaasd staan kijken naar deze zeer vette en zeer hoog gaande tails, echt een aanrader en leuk om ze in een showtje te bouwen.

Tempo van dit blokje beviel mij gisteravond op de demo beter dan het tempo op de productfilms hier. Hoger tempo vooral, direct schot na schot ipv schot na schot als de tail helemaal uitgewerkt is.

Wel is de Fuego beter uitgewerkt. Niet gek ook, daar zit meer kruit in verwerkt. Het verschil zit hem voornamelijk bij de mine. De mine van de Fuego is voller tov The Moment. Voor de liefhebbers met groot budget en die showtjes willen schieten is de Fuego misschien wat meer geschikt.

Genieten deze cake, ik ben gek op die tails, wat een prachtige kwaliteit!
Ik twijfel nog of ik deze rustig in de avond ga afsteken of dat ik hem als eerste cake aansteek na 00.00uur als de vaders in de straat de show stelen voor hun kinderen met het eigen vuurwerk.

Was erg mooi inderdaad. De tails uit deze cake gaan hoger dan die van de Fuego, maar zijn wel iets dunner en sneller uitgewerkt. Blijf het alleen wel jammer vinden van die laatste crackling boeketjes die een beetje afdoen voor de rest.

Filmpje van gister:

In de straat was deze echt super mooi. Tails zijn lekker dik en fel en kwamen goed hoog. Zou eerder deze cake kopen dan een paar fuegos.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan