The Moment

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1672
Artikelnaam: The Moment
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 317,5 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 27,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13447804_bc4532b0_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja helemaal mee eens prachtig label. Zeer typisch heb ook zo n gevoel dat het een lekker bakkie is.Hopen dat hij t lekker doet op de demo vanavond. Zeer benieuwd naar het filmpje.

Je moet er van houden, voornamelijk tails, maar ik houd ervan en vond hem echt super, mooi met blauwe mine erbij, mooie combinatie, top!

De mooiste cake van de avond vond ik. Helaas wel een (zeer) matige finale. Zeiden al... die moet je er eigenlijk vanaf halen voordat je hem meegeeft aan de klant. Zo zo jammer!

Die finale is inderdaad ontieglijk ongepast, had dan een paar crackling tails/mines gebruikt. Maar sowieso vind ik er weinig variatie in zitten, had graag nog een andere kleur mine/tailtip combi gezien.

idd weinig variatie.. dan tog vind ik dit ook een rete geile bak!
Sorry maar ik vind deze kwa tails zuiverder als dat 19schots ding van Rubro.
Ook de prijs is redelijk te noemen..
Alleen de finale .. nee dat is echt waardeloos!
Maar goed.. ik hou hier van want ook deze tails waren echt helder goedgevult en gingen mooi hoog.
toppertje in mijn ogen.. (je moet er natuurlijk wel van houden)

Dacht gelijk toen ik die mooie tails zag: deze moet ik in mijn show verwerken. Alleen toen kwam die finale en was die gedachte ook vrijwel gelijk weg. Een finale in een cake verwerken vind ik super, want dit kun je zowel gebruiken als hij alleen staat te schieten maar ook in je showtje. Alleen dan moet die finale in mijn ogen wel hetzelfde effect bevatten wat de cake ook de hele tijd heeft laten zien integenstelling tot deze.

13462641.725409cc.560.jpg

Een cake waar ik van houdt! Mooie tails mooie blauwe mines.

En natuurlijk weer de bekende finale van wolff die je in meerdere cakes van hun tegenkomt.

Komt bij mij op de twijfel lijst!

Zoals de cake al weergeeft, een mooie cake om 'The Moment' mee te openen. Zit hier nu zeker aan te denken als opener van 0:00 of anders van een showtje eerder.

ja ja die tails zijn goed uitgevoerd en blauwe mines maken het geheel helemaal af .
maar persoonlijk vind ik hem erg duur voor een tail cake .
voor een cake als deze betaal ik liever een euro of 19,00 .
maar ja of ik dan van die mooie tails krijg ??
het klinkt mischien heel gek wat ik zeg, maar als ik wat verder na denk ontbreken er toch een zooi mooie crossetes daar aan de boven kant .
dan was deze cake het geld dubbel en dwars waard geweest :)

De tails zien er super uit. Alleen erg jammer dat deze cake niet uitgevoerd is met tail - boeket. Dit miste ik ook al bij die nieuwe single shot.

Wow wat een mooie cake is dit! In combinatie met de mine vind ik het echt prachtig. En zoals iedereen al zegt: Wat een zeer trieste vertoning wat zichzelf 'finale' moet noemen. Ik vind het eerlijk gezegt een redelijke prijs voor deze cake. De 19sh tail cake van rubro is uit m'n hoofd gezegt duurder in verhouding.

Wow wat een mooie cake is dit! In combinatie met de mine vind ik het echt prachtig. En zoals iedereen al zegt: Wat een zeer trieste vertoning wat zichzelf 'finale' moet noemen. Ik vind het eerlijk gezegt een redelijke prijs voor deze cake. De 19sh tail cake van rubro is uit m'n hoofd gezegt duurder in verhouding.

Ja en beiden zijn duurder dan de Storm Center van Zena of de 19s White tail van Bonbridge.

Zeer mooi die tails! Alleen vind ik het juist jammer dat het, op de laatste finale schoten, alleen maar tails zijn. Een paar mooie boeketten erdoor was leuk geweest. Maar goed, of dat de prijs en cake ten goede komt is natuurlijk de vraag;) Als ik alle reacties hier zo lees over de mooiste cake van de avond ga ik hier toch over nadenken.

Back
Bovenaan