Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja was zeker een lekker bakje, Burst was ook erg goedZiet er erg mooi uit. Laatste all at once cakes gaan wel heel snel.
Ligt helemaal aan jezelf (budget etc)Nu voor 125 te krijgen is dit hem waard?
Zag hem ook bij mij in de buurt voorbij komen voor 125 euro, stond jaren geleden al op me lijstje maar sinds dat Lesli de touwtjes in handen hebt durf ik het niet aan om hem aan te schaffen wss is hij ook eens kooiloosNu voor 125 te krijgen is dit hem waard?
Straatfilmpjes zien er prima uitZag hem ook bij mij in de buurt voorbij komen voor 125 euro, stond jaren geleden al op me lijstje maar sinds dat Lesli de touwtjes in handen hebt durf ik het niet aan om hem aan te schaffen wss is hij ook eens kooiloos
Laten we hopen dat die nog hetzelfde is heb hem al besteld namelijkZag hem ook bij mij in de buurt voorbij komen voor 125 euro, stond jaren geleden al op me lijstje maar sinds dat Lesli de touwtjes in handen hebt durf ik het niet aan om hem aan te schaffen wss is hij ook eens kooiloos