The Junk

Ik zag deze single shot net op de compilatie van Raider en daar kan je 'm mooi vergelijken met andere producten. Maar de spreiding vind ik dan wel meevallen, die is zoals een gemiddelde 30mm shot uit een cake. Alleen de vulling van het boeket is natuurlijk wel dikker, maar dat is helaas maar zo doordat er maximaal maar 2 gram flash in mag zitten. Door die compilatie laat ik het nu maar bij m'n bestelde 4 stuks in plaats van dat ik nog een rek ga maken. Ik wilde eerst een leeg bierkratje gaan vullen met 24 stuks, maar ik besteed dat bedrag nu liever aan een goede cakebox.

Ik had er 4 door gelont en als eindsalvo voor een project gebruikt. Vond ze mooi kwa effect en het geluid van het afschieten was erg lekker:)
Alleen die kartonnen voetjes moeten ze wel verbeteren, dat is 3x niks :bonk:

Omdat er dus zoveel klachten zijn over de losse voetjes, heb ik een rekje laten maken om The Junk er stevig in te zetten. Er passen 5 stuks in, die in W-shape schieten. Op het werk 5 lege rollen meegenomen van handwikkelfolie, deze hebben precies dezelfde diameter als The Junk. Dus ik kan ze stevig wegzetten met oud en nieuw:

Junk 2.jpg

Junk 3.jpg

Ik zag deze single shot net op de compilatie van Raider en daar kan je 'm mooi vergelijken met andere producten. Maar de spreiding vind ik dan wel meevallen, die is zoals een gemiddelde 30mm shot uit een cake. Alleen de vulling van het boeket is natuurlijk wel dikker, maar dat is helaas maar zo doordat er maximaal maar 2 gram flash in mag zitten. Door die compilatie laat ik het nu maar bij m'n bestelde 4 stuks in plaats van dat ik nog een rek ga maken. Ik wilde eerst een leeg bierkratje gaan vullen met 24 stuks, maar ik besteed dat bedrag nu liever aan een goede cakebox.

Volgens mij hoor ik ze in de film zeggen dat het 2016 versie is, maar kan het mis hebben...

Zelf nooit gehad, maar wel jammer dat hij eruit gaat. Hierbij nog maar even een afscheidsfilmpje van Pyro Toro :applause:

Dat kan ik bij deze bevestigen ja. Er zijn nog wel winkels met restvoorraden!

Meen je niet? Ah balen dit had er ook wel een aantal willen halen. Speciaal gewacht op de freakactie
(welke ik overigens vandaag wel verwacht had van Vuurwerkmania :wink: aangezien dat vorig jaar ook zo was) om deze aan te schaffen. Dan nog maar vlug ergens anders op e kop tikken...

Meen je niet? Ah balen dit had er ook wel een aantal willen halen. Speciaal gewacht op de freakactie
(welke ik overigens vandaag wel verwacht had van Vuurwerkmania :wink: aangezien dat vorig jaar ook zo was) om deze aan te schaffen. Dan nog maar vlug ergens anders op e kop tikken...

De 2018 webshop zal zo'n beetje rond 14 september online komen :wink:

Het heeft iets met wetgeving te maken waardoor ze er nu niet meer zijn. Het is dus geen van tevoren bedachte actie of stap. Eerder dit jaar hebben ze noodgedwongen dit radicale besluit moeten nemen. Balen, maar het is niet anders. Er komt dus geen 2018-versie en Vuurwerkmania zelf heeft geen restvoorraden meer helaas.

Het heeft iets met wetgeving te maken waardoor ze er nu niet meer zijn. Het is dus geen van tevoren bedachte actie of stap. Eerder dit jaar hebben ze noodgedwongen dit radicale besluit moeten nemen. Balen, maar het is niet anders. Er komt dus geen 2018-versie en Vuurwerkmania zelf heeft geen restvoorraden meer helaas.

Oke, zijn de 50 mm Single Shots niet meer toegestaan dan? Dat zou wel heel zonde zijn...

Oke, zijn de 50 mm Single Shots niet meer toegestaan dan? Dat zou wel heel zonde zijn...

Vreemd dat EVO dan net nieuwe grote single shots introduceert...

Dat was letterlijk ook mijn reactie richting Vuurwerkmania. En niet alleen EVO trouwens...

Ik weet niet helemaal precies hoe het zit als het gaat om welk deel van de wetgeving de schoen knelde maar je gaat niet voor de lol bewust van zo'n succesvol artikel afscheid nemen.

Back
Bovenaan