The Junk

Heb er ook 10 besteld, en merkte dat er verschil in gewicht en afwerking is. De minder mooi afgewerkte(m.n. bovenkant) wegen 265 gram en de andere die er netjes uitzien wegen allemaal rond de 332 gram. Ik verwacht dat de zwaardere de nieuwe zijn.

Mooi om te weten welke versie je dus hebt, als je ze zou wegen. Niet elke dealer gaat ook de moeite voor je nemen om het productiejaar te gaan bekijken op het karton. Ik neem aan dat volgend jaar alle 2016 versie´s wel afgestoken zullen zijn.

Mooi om te weten welke versie je dus hebt, als je ze zou wegen. Niet elke dealer gaat ook de moeite voor je nemen om het productiejaar te gaan bekijken op het karton. Ik neem aan dat volgend jaar alle 2016 versie´s wel afgestoken zullen zijn.

Wordt dus nog wel productiejaar 2016 uitgeleverd, al zal het niet veel meer zijn. VuurwerkOutlet Haulerwijk heeft blijkbaar zowel 2016 als 2017

De winkelier vertelde dat dit de 2017 versie zou zijn, maar voetje zat er niet aan en bij de andere heel los, en voelt ook niet heel zwaar aan, zal ze zo eens wegen, dat zou wel een tegenvaller zijn...

20171230_112324.jpg[ATTACH=CON
Nog even ter verduidelijking links de lichte (rond 260 gram) en rechts de zwaardere versie

2ynlans.jpg

Zo te zien heb ik de 2017 versie, gelukkig! Het beloofde verbeterde voetje zit er bij mij helaas niet aan.. Achja kratje pils volstaat dus ook. :D

Zojuist 1 afgestoken. Wat een ding gvd baal der van dat ik er maar 2 had. Mooie knal bij lanceering en harde burst met mooi groot effect. Gelijk gebeld na dealer maar is hellaas uitverkocht. Toppertje

Ik baal er ook echt van dat ik deze dit jaar niet heb... wat een mooi ding zo op film! Volgend jaar zeker een hoop in slaan ( of tijdens de januari sales misschien al ghehe ) en dan een mooi rekje maken van een leeg bierkratje.

Back
Bovenaan