RemcoS
VWC lid
ik heb er nog 8 stuks liggen van vorig jaar, had na 2 stuks geen zin meer om ze te stoken. Zouden ze deze terugnemen en mij de nieuwe geven?![]()
Ik heb er ook nog 12 liggen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb er nog 8 stuks liggen van vorig jaar, had na 2 stuks geen zin meer om ze te stoken. Zouden ze deze terugnemen en mij de nieuwe geven?![]()
Enige kleine smet was dat The Junk net wat anders uitgevoerd was door de chinees. Maar slecht is deze single shot zeker niet. Hoe deze volgend jaar zal worden uitgevoerd is men nog niet helemaal uit. Wellicht dat de oorspronkelijke uitvoering wel onder een ander jasje zal komen en The Junk nu zo zal blijven zoals hij is. Als hier meer over bekend is zal Vuurwerkmania dit meedelen.
Heeft vuurwerkmania nog gesleuteld aan het voetje?? Is deze verbeterd of nog steeds een kartonnen voetje??
Hebben jullie nog voor mij/ons gekeken of het productie jaar op de single shot zelf staat?
En kunnen jullie met zekerheid zeggen dat we dit jaar de gouden versie krijgen?Ik weet dat jullie dat ook niet altijd in de hand hebben maar ja, vragen kan altijd toch?!
Romano
Thanks voor jouw vragen! Natuurlijk is het de bedoeling dat een artikel voldoet aan de verwachtingen. Dat geldt voor het effect én voor de veiligheid. Daarover is afgelopen jaar al genoeg gezegd als het om The Junk gaat. Wij hebben onze Chinese fabrikant laten beloven dat het voetje dit jaar beter vast zal zitten en dat het effect natuurlijk ook moet voldoen. Het voetje is bedoeld als extra hulpmiddel maar zet vuurwerk altijd vast bij het afsteken! Verder staat er helaas geen productiejaar op een losse The Junk maar dat staat natuurlijk wel op het karton. Geef het bij jouw Dealer even aan, bijv. bij het afhalen, dat je graag een nieuw exemplaar wil.
Heb geen beelden maar wel 2017 batch vandaag uitgepakt
Een foto daarvan is ook altijd welkom hoor.