The Junk

ik heb er nog 8 stuks liggen van vorig jaar, had na 2 stuks geen zin meer om ze te stoken. Zouden ze deze terugnemen en mij de nieuwe geven? :)

Daar zou ik niet op rekenen bovenstaande heren haha.

Neemt niet weg dat het meer dan terecht/eerlijk/fair zou zijn om dat te doen want het was verre van wat ze beloofd hadden! Ik had er gelukkig maar 1 gekocht vorig jaar.....

Misschien brengen we VuurwerkMania zo op een idee! :idea:

Inderdaad. Het is geen topprioriteit van mijn lijstje (ben meer van de grotere potten/boxen) dus als ze echt zo goed zijn de jaar komen ze er in 2018 gewoon weer in! :)

Maar dan betaal je weer de hoofdprijs haha:

Je kan het ook anders zeggen: wij zijn erg verwend met allerlei freak/vroege vogel acties! :D

Ze kosten bij mijn Mania dealer in Dordrecht 5 euro, maar gaat nog 30% freakactie vanaf. Prima te doen dacht ik zo! Ik meen dat het vorig jaar ook zoiets was qua prijs!

Afijn, we zien de kwaliteit van de 2017 productie wel!

Ik bestel er 2. Met freak korting goed te doen. En ik steek de eerste lekker af om 6 uur, als het dan tegenvalt kan de tweede er meteen achteraan en bestel ik ze nooit meer.

Heb de Junk vorig jaar live gezien in de straat en ik vond hem dik in orde. Oké hij was niet hetzelfde zoals eerder gecommuniceerd, maar ik vond het effect mooi en prijs-kwaliteit was ook goed. Maar de nieuwe variant op de demo was wel heel erg goed, effect blijft goed hangen. Had eerlijk gezegd wel verwacht de nieuwe Junk met een ander label te zien, want dit stond er in het verslag van het bezoek aan Vuurwerkmania eerder dit jaar:
Enige kleine smet was dat The Junk net wat anders uitgevoerd was door de chinees. Maar slecht is deze single shot zeker niet. Hoe deze volgend jaar zal worden uitgevoerd is men nog niet helemaal uit. Wellicht dat de oorspronkelijke uitvoering wel onder een ander jasje zal komen en The Junk nu zo zal blijven zoals hij is. Als hier meer over bekend is zal Vuurwerkmania dit meedelen.

Heeft vuurwerkmania nog gesleuteld aan het voetje?? Is deze verbeterd of nog steeds een kartonnen voetje??
Hebben jullie nog voor mij/ons gekeken of het productie jaar op de single shot zelf staat?
En kunnen jullie met zekerheid zeggen dat we dit jaar de gouden versie krijgen?:) Ik weet dat jullie dat ook niet altijd in de hand hebben maar ja, vragen kan altijd toch?!

Romano

Heeft vuurwerkmania nog gesleuteld aan het voetje?? Is deze verbeterd of nog steeds een kartonnen voetje??
Hebben jullie nog voor mij/ons gekeken of het productie jaar op de single shot zelf staat?
En kunnen jullie met zekerheid zeggen dat we dit jaar de gouden versie krijgen?:) Ik weet dat jullie dat ook niet altijd in de hand hebben maar ja, vragen kan altijd toch?!

Romano

Thanks voor jouw vragen! Natuurlijk is het de bedoeling dat een artikel voldoet aan de verwachtingen. Dat geldt voor het effect én voor de veiligheid. Daarover is afgelopen jaar al genoeg gezegd als het om The Junk gaat. Wij hebben onze Chinese fabrikant laten beloven dat het voetje dit jaar beter vast zal zitten en dat het effect natuurlijk ook moet voldoen. Het voetje is bedoeld als extra hulpmiddel maar zet vuurwerk altijd vast bij het afsteken! Verder staat er helaas geen productiejaar op een losse The Junk maar dat staat natuurlijk wel op het karton. Geef het bij jouw Dealer even aan, bijv. bij het afhalen, dat je graag een nieuw exemplaar wil.

Thanks voor jouw vragen! Natuurlijk is het de bedoeling dat een artikel voldoet aan de verwachtingen. Dat geldt voor het effect én voor de veiligheid. Daarover is afgelopen jaar al genoeg gezegd als het om The Junk gaat. Wij hebben onze Chinese fabrikant laten beloven dat het voetje dit jaar beter vast zal zitten en dat het effect natuurlijk ook moet voldoen. Het voetje is bedoeld als extra hulpmiddel maar zet vuurwerk altijd vast bij het afsteken! Verder staat er helaas geen productiejaar op een losse The Junk maar dat staat natuurlijk wel op het karton. Geef het bij jouw Dealer even aan, bijv. bij het afhalen, dat je graag een nieuw exemplaar wil.

Goed om te horen wat betreft de veiligheid en het voetje! Je moet er in ieder geval er niet aan denken dat een single shot van dit kaliber omvalt...

Verder goed om te weten dat het productiejaar op het karton staat, dan komt een eventuele winkelier in de losse verkoop niet met het smoesje weg dat hij dat niet kan weten en dat het niet op het product staat! :wink:

Afgelopen jaar heb ik een straatfilm gemaakt van deze Junk :) Hij is ook vergeleken met een Duitse variant, volgens mij aangeschaft bij Toschpyro. Die Duitse variant knalde The Junk er in elk geval uit! Maar The Junk is toch ook een prima singleshot.

Iemand hier al duidelijke films van ? Is hij nu daadwerkelijk veranderd en is hij goed ?

Back
Bovenaan