The Junk

Denk je? Heb je die box in real gezien? Denk dat deze single shots toch aardig wat lucht zal gaan vullen, vooral 6 tegelijk. Maar misschien heb je gelijk.

Maatje heeft ze beide live gezien, misschien reageert ie hier ook nog wel, maar beide waren heel dik. Je gaat van een behoorlijke rambak naar 6 singleshots, ik denk zelf dat dat net niet de indruk achterlaat die je waarschijnlijk wil, maar goed, ik zou het mis kunnen hebben.

ik denk dat Z-shape mooier is, en meer indruk geeft.

Klopt wel, maar ik heb nog nooit een finale zien eindigen in een Z-shape. Toch?
Of moet ik er nog een stuk of 11 stuks bij kopen. Dan 1x 6sh Z-shape naar links, dan 6sh naar rechts en eindigen in een 9sh in W-shape. Maar, dat kost mij wel weer een deel van mijn budget en kan ik een bakje minder kopen.

The Junk.jpg

THE JUNK!! Vandaag is er weer een nieuwe dummy bij Huisman Vuurwerk binnengekomen die we jullie toch even willen laten zien. Het is namelijk die van de nieuwe dikke mortier The Junk uit de net zo nieuwe PyroRebels-lijn van Vuurwerkmania.

Weet er iemand wanneer deze ergens op een demo geschoten word?
heb mn vinger op de knop om ze te bestellen, echter de hoeveelheid hangt af van de kwaliteit uiteraard

Die zitten vaak los bijgeleverd in het karton en worden met uitpakken er vaak opgedaan door de winkel.

Nog nooit meegemaakt in al die jaren tijd. Maar kan me ook niet heugen dat we heel veel verschillende singleshots van dit formaat hebben verkocht.

Ik ben reuze benieuwd. Heb er 2 besteld.

Ik zag hem toen straks weer staan in de showroom bij Groenrijk Apeldoorn, hij is echt gigantisch. Heb er spijt van dat ik er maar 1 besteld heb, als ik nog een tientje budget vrij kan maken neem ik er nog 2 mee denk ik :)

Back
Bovenaan