The Junk

Zeker mooie aanwinst! Ziet er goed uit en het effect is ook gewild. Leuk dat VuurwerkMania hiermee komt, er zijn weinig grote goede singleshot op de markt. En ook goed geprijsd!

Was een erg mooie single shot zeg, wat een klap kwam daar van af.
Die gaat er hoe dan ook komen hier.

Als de uitwerking echt zo blijkt zoals op de films, dan wil ik er wel een paar aanschaffen! Je hebt goeie mortieren en je hebt slechte en daar zit niets tussen!

Wat is de maat van deze mortier?

Lengte en diameter?

Deze mortier is splinternieuw. Daarnaast is hij ook nog niet uitgeleverd aan winkeliers. Dus die info is er nog niet echt.

Maar uitgaande van de gegevens in de Startpost waar je terug vindt dat deze mortier een brutogewicht van 288 gram en een kruitgewicht van 35 gram heeft is het niet zo moeilijk voor te stellen dat dit in ieder geval geen kleine jongen is...

Ik las dat iemand de dummy vast had gehouden, en ging ervan uit dat die meestal een op een is

Ik las dat iemand de dummy vast had gehouden, en ging ervan uit dat die meestal een op een is

Ja, maar op een Dealer Avond heb je meestal geen centimeterband of meetlat in je broekzak... :wink: :p

Dat was ik namelijk die 'm op de Dealer Avond vast heeft gehouden (en met mij vele anderen trouwens).

Ik dacht ook meer aan een indicatie van bv. Dikte vergelijkbaar met een 250ml blikkie of een 330ml blikkie, of bv lengte ongeveer 18cm :D elke man kent die lengte:wink:

Back
Bovenaan