The Horror! The Horror! [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 431
Artikelnaam: The Horror! The Horror!
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 48
Effectomschrijving: Niet voor tere zieltjes! 48 schots blauwe brocades, gouden geisers en felgroene glitters laten het gruwelen in de nacht.
Tijdsduur: 26sec
Stijghoogte: 20-25m
Richtprijs: 69,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

431_the_horrorthe_horror.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron : www.youtube.com

Laatst bewerkt:
Gave bak hoor, maar deze kennen we toch al? :rolleyes:
Eentje die ik in gedachten houd voor komend O&N; de Anaconda van Schuurmans. (overigens 10 euri goedkoper)

Hier een film ter vergelijking;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

op dit moment mijn favoriet...
ik vind het heel leuk dat er blauw in is verwerkt, in de bombettes ook, of hoe het ook mag heten;)

De topper van de vuurwerkdemo in Heythuysen!
Zeer mooie tails die het hele voetbalveld verlichtte!
Daarna knallen die net zo hard gingen als Mc Thunder, en boeketten die zo groot waren als die van Kickstarter! (Kickstarter/El Nino... Dat rijtje)

off topic:
vuurwerk freak, wat heb je met kickstarter, het is een goede pot, maar ik hoor je wel erg veel over die cake:p

groetjes tom

ps: dit is niet vervelend bedoelt:bye:

Ik heb m op de demo in leerdam gezien maar vond m eigenlijk een klein beetje tegenvallen. Geen slechte pot, maar voor die prijs had ik meer verwacht.

dat licht aan je zelf he!
als jij hem live niet zo goed vond als je dacht, heb je pech want dan ben je 70 euro kwijt. vind je hem goed, dan is het toch goed.

hier heb ik zeker geen spijt van gehad. eerst die prachtige staarten die ook nog erg dik waren met daarna dikke gouden brocades met blauwe sterren en gouden brocades met groene glittering. oke 70 euro voor 1 cake is duur maar deze heb ik zeker geen spijt van. echt een aanrader

dan heb ik liever de for your eyes only

daar ben ik het eigenlijk ook mee eens, maar dat komt omdat er roze in is verwerkt en dat vind ik gewoon een erg mooie kleur bij vw.

heeft iemand ook nog een straat filmpje van deze toch geweldige cake??

Laatst bewerkt:
heeft iemand ook nog een straat filmpje van deze toch geweldige cake??

Voor een straatfilmpje zou ik even kijken in het topic van de Anaconda van Schuurmans (is nl. een omlabeling). Daar staan enkele straatfilmpjes...prachtige cake trouwens, jammer dat de dealer hem niet in het assortiment had zitten...

Hier is mijn film:

+ YouTube Video

Schitterende waaiercake! Echt super uitgevoerd. Lekker breed, perfect in salvo's geschoten. Echt een knap staaltje kwaliteit. Een prijskaartje van €69,95 is niet mals, maar je ziet het er gewoon van af. Zo simpel is het.

Back
Bovenaan