The gunner

Bizar vette cake die ik in tweevoud schoot afgelopen oud en nieuw.
Ken je nagaan, dit was met windkracht 5.
Als ik hem dit jaar weer tegenkom gaat die weer absoluut mee:D

Heel goed, zeker ook vanwege de prijs! Er zijn weinig lesli producten die me echt warm maken, maar dit is er een van!

Zou hem zo weer pakken. Sterker nog, ik zit er op te azen omdat ik hem zo geweldig vond vorig jaar. Mooie mines ook.

Ben hem alleen nog nergens tegengekomen. Vorig jaar bij HQ gehaald.

Zou hem zo weer pakken. Sterker nog, ik zit er op te azen omdat ik hem zo geweldig vond vorig jaar. Mooie mines ook.

Ben hem alleen nog nergens tegengekomen. Vorig jaar bij HQ gehaald.

Heb hier ook mijn verrekijker voor getrokken, maar nergens te vinden.
Geen enkele dealer hanteert deze en zijn broertjes nog

Erg jammer

Lijkt inderdaad helemaal verdwenen te zijn... Jammer, was een erg goeie cake en zeker ook voor Lesli begrippen. Genieten van zulke scream cakes zolang ze er nog zijn.

Tja, zie nog maar eens zo'n dikke fluiter in de Freak te scoren voor €14,50.
Heb er ook twee geschoten in een fluit/cracklingprojectje en enorm genoten van die rauwe huil met prima boeket. Eens zoeken of een van de bezoekers deze fatsoenlijk heeft gefilmd.

Blijft een enorm gave cake! Is kijken of we deze ergens op de kop kunnen tikken dit jaar.

Iemand hem toevallig vorig jaar in NL gespot?

Blijft een enorm gave cake! Is kijken of we deze ergens op de kop kunnen tikken dit jaar.

Iemand hem toevallig vorig jaar in NL gespot?

Heb goed gezocht, maar ben deze cake nergens tegengekomen vorig jaar... Jammer want dit was wel één van de beste rauwe fluitcakes.

Back
Bovenaan