The Golden Age [Box]

Zag deze door verschillende mensen opgepikt worden bij huizen. Prachtige box zeg! Volgend jaar toch maar aanschaffen denk ik zo :D

Pff beste doos dit,, de zwaarste van mijn lijstje :D maar ben blij dat ik hem heb.. alleen tja geen doorlonten dit jaar. misschien op straat op het allerlaatst :p

Heb m vandaag ook idd opgehaald bij Patrick Vuurwerk Huizen heb er zin inIMG_3272.jpg Volste vertrouwen in deze megabak...

Pff beste doos dit,, de zwaarste van mijn lijstje :D maar ben blij dat ik hem heb.. alleen tja geen doorlonten dit jaar. misschien op straat op het allerlaatst :p

De eerste versie duurde ruim 4.5 min
Nu echter nog maar 2.5
Daardoor laat ik hem liggen

Echt geweldig! Tikje mooier dan de Visions of Ecstacy vond ik. Helaas na cake 2 gestopt. Toen bij cake 8 aangestoken en vanaf dat moment keihard rammen! Prachtig! Film volgt nog.

Echt geweldig! Tikje mooier dan de Visions of Ecstacy vond ik. Helaas na cake 2 gestopt. Toen bij cake 8 aangestoken en vanaf dat moment keihard rammen! Prachtig! Film volgt nog.

Door het doorlonten of stopte hij midden in de cake?

Geweldige bak! Ik had precies hetzelfde, stopte bij 2.
Wou hem aansteken bij de laatste maar daar weigerde hij dus halverwege maar gedaan.

Geweldige bak! Ik had precies hetzelfde, stopte bij 2.
Wou hem aansteken bij de laatste maar daar weigerde hij dus halverwege maar gedaan.

Toevallig! Ik heb hem bij reservelont 8 aangestoken en toen ging die prima. Startte met de finale crackling bak.

Hierbij de film! Eerst dus cake 1 en 2. Vervolgens vanaf einde 8 terug naar 3. Veel kijkplezier;-)

Back
Bovenaan