Lets Party [Ass]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1456
Artikelnaam: Lets Party
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Richtprijs: 69.50

Lets party.jpg

Laatst bewerkt:

Thnks, had hem zelf al aangeschaft. zal ook nog een foto uploaden.

pakket was echt de moeite waard. de 2 fontijnen gaan echt hard en schiet op het eind een boeketje de lucht in.

de kleine cakes schieten in een goed tempo en redelijke boeketten.

de 3 grote cakes zijn zeker de moeite waard. schieten ook een mooi tempo en goed gevulde boeketten. ze sluiten af met een finale van 3.

Ik neem aan dat de cakes gelijk zijn als de delight box... weet iemand hoe de pijlen zijn? Heb deze boxen voor erbij gekocht

Ik heb dit pakket voor dit jaar besteld, ben benieuwd hoe de uitwerking en de cakes gaan.
75, - kost hij met gratis pijlenpakketje

Had deze vorig jaar, echt een leuk pakket goeie cakes kreeg veel meer dan ik verwacht had! Dit jaar de Delight besteld om die eens te proberen :D

Had deze vorig jaar, echt een leuk pakket goeie cakes kreeg veel meer dan ik verwacht had! Dit jaar de Delight besteld om die eens te proberen :D

Heb je nog suggesties welke cakes ik mee kan beginnen en welke ik moet bewaren voor 12 uur?
Die Whistling party is dat een cake met fluit, enig idee nog hoe die gaat?

voor zover ik me kan herinneren zijn de meeste wel 12 uur waardig, stond er echt van te kijken hoe de cakes presteerde, de whistling party is inderdaad een fluitbakje, persoonlijk ben ik geen fan van die dingen maar altijd leuk voor erbij te hebben natuurlijk :)

Hier een filmpje van 1 van de cakes:

Helaas niet niet door mij geschoten, maar door "AlmeersePyroCrew"

dit pakket is nu via social deal bon te verkrijgen voor € 56,-.

https://www.socialdeal.nl/deals/ein...gstrobe-en-whistling-van-el-blanco-eindhoven/

erg apart natuurlijk aangezien ze bij de winkel (waar je de bon kan gebruiken) dit pakket word aangeboden voor € 99,50!

in eerste instantie denk je dus aan een fikse korting die je mee pakt, maar het tegendeel is natuurlijk anders als dit pakket in werkelijkheid veel goedkoper blijkt te zijn.

in eerste instantie lijkt het nu dat je een korting pakt van € 99,50 - € 56 = € 43,50 terwijl als je de richt prijs uit begin post de korting maar minimaal is.

dit tafareel merk ik bij meerdere winkels op, zoals vuurwerktotaal.
heb daar overigens een e-mail met de vraag hoe het kan verstuurd.

twijfel om hier nu ook een e-mail te versturen.

vind dit namelijk echt niet kunnen, we worden zo wel heel erg op het verkeerde been gezet natuurlijk.

Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij dit pakket. Aan de ene kant is het voor €40 in de aanbieding een hele leuke om mee te pakken, aan de andere kant is het hem net niet.

Het enige echt leuke vond ik de fonteinen. De kleine cakejes schieten aardige boeketjes, maar niets speciaals (voor de prijs overigens prima). De grotere potten hebben juist mijn afkeer naar dit pakket gestart. En zit totaal geen snelheid in! Na elke row valt er toch een dikke seconde of 2 stilte, waarvoor je gaat twijfelen of hij niet uit is gegaan. Tricky! En ze voelen heel chaotisch. Overigens zijn de grote potjes wel voornamelijk lucht en kwa effect niet echt anders dan de kleintjes.

Ik zou zeggen, leuk voor het kleinere budget of voor in de avond. Met een budget waarbij de adviesprijs neer kan tellen is het misschien beter om wat verder te zoeken.

Had deze afgelopen jaar besteld voor 65,-. Had redelijke verwachtingen na een aantal positieve reacties over grote boeketten etc. die zeker 12 uur waardig zouden zijn. Nou deze vielen mij zwaar tegen. Zowel de fonteinen en pijlen als de grote en kleine cake's stellen niet veel voor. Blijft wel een leuk pakket voor in de vooravond, maar ik zal hem zeker niet nog een keer nemen!

Back
Bovenaan