The Gambler

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1577
Artikelnaam: The Gambler – 19 Schots
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: ca. 400 Gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 Shots Multi effect battery "The Gambler” Effect: Schitterende brocade mijn naar gouden kronen uitlopend naar felblauwe en prachtig rode kleuren en een crackling palm finale.
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: 45 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 22,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1577_-_geisha_-_the_-_gambler_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een hele gave bak, zeker voor die prijs van € 22,50, mooie grote effecten en een leuke variatie!

Lijkt het nu zo of komt deze nu echt zo hoog, ik vind het in ieder geval een mooie cake met super vette mines en lekkere variërende uitwerkingen in de lucht.

Kijk das nou prijs kwaliteit.
Tempo is wat mij betreft perfect.
Kan je goed genieten van de mines.
En de crowns in de lucht zijn ook goed aan de maat.
Als ik deze ergens kan bemachtigen in de buurt,dan komt ie er zeker bij.

Ben hier wel fan van! Heerlijk die kleurende tips en hele goede en nette uitwerking, en niet te vergeten de prijs kwaliteit is dik in orde:thumbsup:

Wauw wat een cake!
ik had liever gezien dat deze cake begon in een salvo van 3-5 shots, en dan langzaam verder ging opbouwend tot een grote chaos.
mischien een cakebox ofzo..! maar wauw complimenten, en voor die prijs , meenemeeee!

Dit lijkt me idd ook weer zo'n een geweldige cake! Zo timmert vuurwerkmania behoorlijk aan de weg! Vorig jaar een aantal zen producten gehad! Dik tevreden! Dit jaar nog meer van deze importeur in huis!

Ik vind dit echt een van de mooiste cakes van Vuurwerkmania.
Een geweldige mine, goeie crackling palm, maar vooral die crowns vind ik super met de kleuren tips.

Op de demo films van Vuurwerkmania kwamen de effecten veel groter over dan demo van gisteravond, viel tegen in vergelijking met bovenstaande films.

Op de demo films van Vuurwerkmania kwamen de effecten veel groter over dan demo van gisteravond, viel tegen in vergelijking met bovenstaande films.

Als ik de film van Meshuggah bekijk zie (en hoor) ik niet veel verschil. Ik ben bij de Vuurwerkmania Winkeliersdemo geweest en gefilmd maar vergeet niet dat je er daar véél dichter opstaat dan in deze film! terwijl je er straks thuis zelfs bijna letterlijk onder staat. Volgens mij zit het wel goed hoor!

In tegenstelling tot alle reacties heb ik deze ook echt aangeschaft.

Viel erg tegen! Het is een enorme cake qua formaat maar schiet veels te hoog. Boeketten waren de kleinste van allemaal. Zelfs de Masterline multishots van <100 gram kwamen beter uit de verf. Enig postief puntje is de tail die af en toe redelijk mooi overkomt. Het blauw ziet er op film ook erg helder uit maar kan ik me niet meer goed herinneren of dat ook echt opviel.

Back
Bovenaan