The Force [Uitloop]

Baal toch wel beetje dat deze niet gekocht heb zeg wat een heerlijke pot is dit..
1 ding deze staat vast op me lijst ga hem denke ik per 4 doen lijk super

Vind het een leuk blokje,maar duurt naar mijn mening gewoon veel te kort,zeker voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Maak m 64 schots en pakweg 35 euro en je hebt een zeer goed lopend product.

Ook deze gezien op 2 demo's in een finale. En ook dit is een erg leuk product door de combinatie van fluiters die trouwens echt bizar hoog gaan! Nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk dat fluiters zo'n hoogte bereiken. En de salutes gaan ook goed hard! De salutes uit de Ti-Rep gaan net wat harder, maar deze mogen er zeker zijn.

Had er ook een gestookt ja, leuke cake hoor, gewoon even lekker herrie schoppen.
Aanradertje, had de batch van 2014 nog.

Vind deze ook geweldig. Meer mensen deze afgelopen jaarwisseling geschoten, en welke batch?

Ik denk dat ik de 2016 versie had aangezien de rest van mijn producten waar ik het van gecheckt heb ook 2016 was. Geloof dat mijn dealer alleen maar 2016 producten had.

Weet iemand of deze cake een reservelont heeft, aangezien er een nieuwe batch is van 2016? Import vanaf 2014 hebben toch allemaal een reservelont, of zit ik fout?
Ik wil deze namelijk als opening van ons showtje doen :wink:

Weet iemand of deze cake een reservelont heeft, aangezien er een nieuwe batch is van 2016? Import vanaf 2014 hebben toch allemaal een reservelont, of zit ik fout?
Ik wil deze namelijk als opening van ons showtje doen :wink:

heb hem zelf 2 keer gehad en hadden geen reservelont weet alleen niet welke batch het was.

Balen zeg. Waarom nou stoppen met zo'n ram cake :cry:

Juist vanwege dat woordje "ram" in rambak. De risico's op overschrijding van de maximale geluidsnorm worden te groot. Daarnaast wordt goeie fluit ook steeds lastiger en duurder om te maken. Langzaam maar zeker verdwijnen steeds meer echt goeie fluit- en knalcakes.

Back
Bovenaan