The Flo Show

Stefan Works

VWC lid
Artikelnummer: 1694
Artikelnaam: The Flo Show
Bruto Gewicht: gram
Netto Kruitgewicht: 402 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving:
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 37.50

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1694_the_flo_show.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie cake, de fluit is ERG hard! Wel erg snel voorbij voor je geld maar ook de boeketten zijn mooi vol!

Op de laatste film van Raider worden de kleuren mooi in beeld gebracht. (ik zie ook oranje)
Leuk deze combinatie van fluit en falling leaves.
De cake is wel heel erg snel voorbij. Misschien iets voor volgend jaar voor mij. Ik hou hem in de gaten.

Uiteindelijk toch een paar aangeschaft. Hele toffe cake met grote effecten waarin heldere kleuren en goede blinkers verwerkt zitten. De fluiters tussendoor maken het een unieke bak met leuke afwisseling. De fluit is gelijk aan die van de Stormchaser, heel erg rauw en schel dus, en komt in salvo's zeer goed tot zijn recht!

Het is een beest van een cake die absoluut in mijn top 10 thuis hoort. Heb hem nu een paar jaar op rij met zeer veel plezier weggestookt. Volgens mij is dit uitloop dit jaar.

Uiteindelijk een omlabeling van deze cake gekregen, (Black Friday van de Black Label lijn) in de winkel. Maar dit is echt een vet ding hoor. Om en om een salvo van schelle fluiters, die eindigen in een soort kleur effectje (?). En dan weer een salvo met behoorlijk grote en mooie boeketten. Als ik hem dit jaar nog tegenkom ga ik hem serieus overwegen opnieuw mee te nemen. :D

Helemaal mee eens, heerlijk van genoten! Zit zeker weer bij me collectie van dit jaar.
Is nu trouwens voor 14,95€ te koop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan