The Fan

img_0926.jpg

Ik had deze cake vorig jaar, en naar mijn mening was hij was beter dan The One. Hij is inderdaad erg langzaam in het begin, maar daar komt halverwege zeker verandering in.

Dat geluid : ) Net zo,n SF geweer in zo,n ruimte film :P Denk dat ik ga proberen deze cake dit jaar te halen. Aich Jammergenoeg heeft mijn dealer dezen cake niet..

Laatst bewerkt:
Hadden 6 van deze tegelijk geknald, burst zijn niet super hard ofzo maar voor het geld is het 1 vd beste waaiers van nederland!

Ik had hem dit jaar voor het eerst, maar man wat is dit een geweldige waaiercake zeg! Ik denk dat dit een van de beste prijs/kwaliteit fan-shape cake is op de nederlandse markt. Heerlijk heldere kleuren en een super tempo. Misschien wat snel weg, maar voor die €40 hier zeker waard. Aan het einde van het jaar weer proberen te scoren.

Afgelopen jaar zeer te spreken over deze cake en nu weer op de demo gezien en ik vind het echt een fantastische waaier met een goede prijs/kwaliteit. Had eigenlijk wel gehoopt op ook een 2.0 versie van The Fan aangezien deze nog geen gebruik maakt van de maximale kruitvulling. Ga hem dit jaar er wel weer bijhalen aangezien hij op de demo weer super overkwam.

Film het mooist in HD:

Bij afname van een karton a zes stuks nu 119,95 via Vuurwerktotaal.
Staan nog wel meer leuke kartonprijzen op btw

Aan ZenaVevo: bedankt voor het filmpje. Ik had hetzelfde: diverse rijen tegelijk. Wel spectaculair maar heel erg snel weg helaas.

Dit jaar voor 17 euro aangeschaft. Dit jaar ging the fan wel af zoals het hoorde. Hoewel de bak niet echt groot is, zijn de effecten (zeker in een straat) wel groot, vult de hele lucht!!

Paar jaar gelden deze cake gehad, zeker een leuke cake.
Dit jaar kon ik hem niet laten liggen, wil hem er toch weer een keertje bij hebben. En tja, voor 24 euro kunde niet sukkelen.

Back
Bovenaan