Avalanche VWC lid 3 nov 2017 #41 Torrr zei: Ja, een wereld FS cake die je voor die prijs nauwelijks kan laten staan. Klik om te vergroten... Aangeschaft. Ik overweeg hem te combineren met een crackling chry 2.0. En als er een reservelont aan zit gooi ik hem er gewoon achteraan.
Torrr zei: Ja, een wereld FS cake die je voor die prijs nauwelijks kan laten staan. Klik om te vergroten... Aangeschaft. Ik overweeg hem te combineren met een crackling chry 2.0. En als er een reservelont aan zit gooi ik hem er gewoon achteraan.
Torrr VWC lid 5 nov 2017 #42 Avalanche zei: Aangeschaft. Ik overweeg hem te combineren met een crackling chry 2.0. En als er een reservelont aan zit gooi ik hem er gewoon achteraan. Klik om te vergroten... Ik zal vanmiddag eens kijken of er een reserve lont aan zit, heb hier namelijk nog een batch 2012 staan.
Avalanche zei: Aangeschaft. Ik overweeg hem te combineren met een crackling chry 2.0. En als er een reservelont aan zit gooi ik hem er gewoon achteraan. Klik om te vergroten... Ik zal vanmiddag eens kijken of er een reserve lont aan zit, heb hier namelijk nog een batch 2012 staan.
Torrr VWC lid 5 nov 2017 #43 Avalanche zei: Aangeschaft. Ik overweeg hem te combineren met een crackling chry 2.0. En als er een reservelont aan zit gooi ik hem er gewoon achteraan. Klik om te vergroten... Aan de 2012 batch zit geen reserve lont.
Avalanche zei: Aangeschaft. Ik overweeg hem te combineren met een crackling chry 2.0. En als er een reservelont aan zit gooi ik hem er gewoon achteraan. Klik om te vergroten... Aan de 2012 batch zit geen reserve lont.
Rowy Vuurwerk VWC lid 5 nov 2017 #45 Torrr zei: Aan de 2012 batch zit geen reserve lont. Klik om te vergroten... ook de latere hebben geen reserve lont.....
Torrr zei: Aan de 2012 batch zit geen reserve lont. Klik om te vergroten... ook de latere hebben geen reserve lont.....