The Escape Room

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03292
Artikelnaam: The Escape Room
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1320 gram
Aantal schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: Er is geen ontsnappen aan met deze werkelijk perfect uitgevoerde crossette bak! Check de video om deze 75 schots compound eens goed te bekijken, want deze moet je zien!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 54 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €119,50
Voorverkoopprijs: €104,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Pfoe weer zo'n prachtige box! Deze combinatie is nog uniek op de consumenten markt. Ze komen bij Lesli met deze lijn wel met érg mooie spullen :)

Echt zeer mooi,wel een klein minpuntje : ik ben niet echt gecharmeerd van de blauwe crossettes en tails. Den dat groen oid beter tot zijn recht was gekomen, aangezien die net zo fel zijn dan de rode en oranje in de eerste twee cakes.

Ontzettend dikke box dit, heel goed uitgevoerd en dat magnesium licht de straat wel op hoor. Vet!

Mooie box! Ik kan echt genieten van crossettes en splitting stars mits goed uitgewerkt! Op film komen deze effecten schitterend over! Hoewel ik wel huiverig ben hoe deze in het echt presteert! Een groot aantal Lesli producten die ik heb gehad vond ik maar zo zo, terwijl dit op film wel goed over kwam! Dus mits goed uitgewerkt zoals op de film, dan heb je een prachtbak!

Voor dat geld is er zeker wat beters te krijgen of zelf samen te stellen. Zijn zat mensen hier op het forum die je daar gerust bij willen helpen

Zeer mooie bak. Prijs van 78 euro lijkt misschien heel duur, maar wanneer je een 25sh cake met deze kwaliteit kan kopen voor 26 euro dan zijn de meeste die dan om zijn en het kopen. 78 euro vind ik zelf nog net kunnen, alleen zie ik op de site dat je er geen gratis vuurwerk bij krijgt, dat is jammer, anders had ik het overwogen om deze later dit jaar nog te kopen. Volgende keer beter ook los verkopen, want dan had ik deze zeer zeker besteld.

Ik had deze ook al op het oog, en ik ben echt liefhebber van het 'unieke' in de straat. De prijs weerhoud mij niet want €78 is nog prima voor iets als dit. Het is echt een bijzondere box die je elders niet zal zien, maar hetgene wat mij hier wel aan weerhoud is dat de box 1" is (25mm). Ik had liever 1,2" gezien. Nu zou ik eerder voor de Splitting Rainbow van Weco gaan. Ondanks deze net wat anders is, zijn ze beide uniek op hun eigen manier. Was deze 1,2" dan had ik hem er gegarandeerd bijgenomen ongeacht de prijs! Het effect in 1" is het gewoon net niet vind ik. Al vind ik het wel een mooie ontwikkeling van Lesli zo'n unieke box!

Back
Bovenaan