The Cube

Er is 1 - punt aan deze cake voor mij persoonlijk.
Hij duurt te kort:p.
Maar verder een geweldig mooie cake.
Helaas is mijn budget op en heb ik er maar 1 besteld, anders was er daar zeker nog 1 bij gekomen.

paar dagen geleden op de demo gezien en vond het wel een mooi bakkie!!
ik houd erg van blauw haha :) alleen is dit een stukkie te duur voor mijn budget.

Nieuw product en nu al 6 pagina's. Dat kunnen de meeste producten die al even op de markt zijn nog niet eens zeggen.

Conclusie?

Dat er veel over gesproken wordt...enige conclusie die te trekken is. Het ook niet zo opvallend, die 6 pagina's: kijk maar eens rond op 't forum, heel veel nieuwe cakes hebben 5-10 pagina's bespreking.

idd want zo goed vind ik hem ook weer niet. Ik wou hem eerst kopen totdat ik hem bij ano vuurwerk gezien heb tijdens de demo. Was 1 van de slechste cakes met standaart effecten die ook nog eens klein van formaat waren. Nee ik sla hem over dit jaar.

idd want zo goed vind ik hem ook weer niet. Ik wou hem eerst kopen totdat ik hem bij ano vuurwerk gezien heb tijdens de demo. Was 1 van de slechste cakes met standaart effecten die ook nog eens klein van formaat waren. Nee ik sla hem over dit jaar.

Goh, Ik heb deze ook op de demo gezien in Nijverdal en hij heeft mij juist overtuigt om hem wel te kopen. Het waren echt mooie grootte effecten.

Erg mooie cake deze cube! Ik vond hem eerst veelste duur €30 voor 19 schoten maar nu ik hem in het echt heb gezien is mijn mening wel veranderd! echt een klasse bak goed uitgewerkte effecten en zeker de moeite waard. Ik schijf hem alvast op voor de volgende jaarwisseling want voor dit jaar heb ik alles al besteld.

Hier het filmpje van The Cube:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een topper is dit!

Ik moet zeggen, al het Wolff vuurwerk is top, is mijn gewoon gisteren opgevallen bij de demo @ Bergschenhoek. Ik vind de burst iets minder dan die van bonfireworks, maar de kleuren en effecten zijn zoveel beter dit jaar bij Wolff.

Wat een topper is dit!

Ik moet zeggen, al het Wolff vuurwerk is top, is mijn gewoon gisteren opgevallen bij de demo @ Bergschenhoek. Ik vind de burst iets minder dan die van bonfireworks, maar de kleuren en effecten zijn zoveel beter dit jaar bij Wolff.

Vanavond ook bij een demo geweest en Dynasty heeft inderdaad gewoon goeie spullen. Deze Cube was ook weer top. Overigens vind ik de burst meestal ook heel goed hoor.

Deze cake heeft mij ondertussen toch wel overtuigd hoor, echt een top cake! eerst vond ik hem nogal duur in verhouding tot het aantal schoten, maar nu nadat ik hem een aantal keer gezien heb ben ik het echt een topper gaan vinden. De boeketten zijn erg groot en goed gevuld en een erg goede burst.

Filmpje van 3x The cube:
(HD)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake heeft me ook overtuigd maar ik vind bijna 2 euro per schot gewoon echt te veel.
Ik laat um staan.
Maar het is en blijft een erg mooie cake dat is zeker!

Deze cake heeft me ook overtuigd maar ik vind bijna 2 euro per schot gewoon echt te veel.
Ik laat um staan.
Maar het is en blijft een erg mooie cake dat is zeker!

Nou ja.. wanneer je bij Orthen een karton had besteld kon je met korting er 8 krijgen voor 130 euro! Dus.. omgerekend is dat dan maar slechts €16,25
Maar ja, zit je wel met een karton te kijken tenzij je met een paar man kon delen.

Nou ja.. wanneer je bij Orthen een karton had besteld kon je met korting er 8 krijgen voor 130 euro! Dus.. omgerekend is dat dan maar slechts €16,25
Maar ja, zit je wel met een karton te kijken tenzij je met een paar man kon delen.

haha ik kijk als een gemiddelde consument na deze cake!
Ik werk in een winkel en mag dus gratis vuurwerk uit kiezen in ruil voor mijn dienste.
Dus voor de prijs hoef ik het niet te laten.
Maar:
Ik vind bijna 2 euro per schot tog behoorlijk prijzig.
gaat me meer om het princiepe.
dan komt de cake er niet in... hoe mooi die ook is!
:wink:

Back
Bovenaan