Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
waaide het gisteren ook tijdens de demo? Ik heb soms de indruk dat op de filmpjes het goud wat sneller verwaaid. En dat hierdoor boeketten wat kleiner blijven of moeite hebben om volledig eruit te knallen.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
greetzz
Wow wat was dit een topper, vooraf was ik al erg enthiousiast over deze box, toen hij op de demo van orthen geschoten werd, begon de twijfel toe te slaan, maar nu ik hem toch zo gezien hebt is het gewoon een topper, volgend jaar weer!!
Zo dikke spreiding, vol en flink tempo. Ik vind hem zo toch spectaculairder overkomen dan de Bomber, die bijna net iets té lang is en minder vol maaarrr met crackling. Iemand die ze beiden gehad heeft?
Wow wat was dit een topper, vooraf was ik al erg enthiousiast over deze box, toen hij op de demo van orthen geschoten werd, begon de twijfel toe te slaan, maar nu ik hem toch zo gezien hebt is het gewoon een topper, volgend jaar weer!!
Zo dikke spreiding, vol en flink tempo. Ik vind hem zo toch spectaculairder overkomen dan de Bomber, die bijna net iets té lang is en minder vol maaarrr met crackling. Iemand die ze beiden gehad heeft?
2 x de carolla tegelijk
Hier ook per 2 geschoten. Zeker een topper. Alleen jammer van de vertraging tussen de cakes in. Als je hem per 2 schiet valt het minder op maar dan lont ik hem toch liever zelf door. De compound van Cafferata die ik had, had nog meer vertraging. Had ook een compound van rubro, daar nagenoeg geen vertraging.
FILM