The Corolla [Compound]

Was inderdaad het eerste product wat werd geschoten na de twee fonteinen. Maar wat een prachtig effect is dit! De gekleurde tips maakte het geheel stijlvol af. Tempo was ook dik in orde. Wat mij betreft perfect uitgevoerd.

Wat een heerlijke box zeg, gisteren live gezien eerste wat ik toen dacht is van deze moet ik hebben en die gaat er komen ook :D

Ongetwijfeld, stonden tig camera's opgesteld. Op vuurwerkbieb zag ik de Skyline al voorbij komen

Ook wij zelf hebben natuurlijk alles gefilmd. De beelden zullen zsm online gezet worden.

Op het filmpje van RafQue zeg ik regelrecht een topper maar op het filmpje van pyrogrammer komt ie niet goed over, dit is voor mij een twijfel geval, hij stond wel op het lijstje

Moet je denk ik even geduld hebben. Weet dat Gizmo75 van Huisman Vuurwerk ook bij de demo aanwezig was. Die filmpt altijd alle producten die tijdens een demo geschoten worden

Haha, hier is 'ie dan. Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

ik vind dit ook echt een bizarre bak hoor. een effect en een heerlijk tempo. Niet te snel, niet te langzaam.
Komt hoog op het lijstje bij mij
greetzz

Back
Bovenaan