The beast 26's [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 813
Artikelnaam: The beast 26's
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 256 gr
Aantal schoten: 26
Effectomschrijving: 26 schots komeet schiet in verschillende stijlen: 6's gouden crown met groene bouquetten, 2's waaier van gouden kometen met groene flash. 6's gouden crown met rode burstbouquetten. 3's waaier van gouden kometen met rode flash. 6's gouden crown met speciale cracklingbouquetten en burstknal. 3's waaier van gouden kometen met speciale crackling. Beestachtig mooi!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: €.34,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

813_the_beast_335496.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Soms denk ik of de importeurs wel weten wat de consument nu echt wil. Buiten het feit dat men graag een mooie cake voor weinig geld wilt hebben.. Denk ik dat men ook eens goed naar de opbouw (en dan met name de finale) moet kijken. Soms zie ik cakes en denk.. Dat kon beter. Zo ook met deze cake, met had men beter een salute finale gebruikt.

Deze cake kan in mijn ogen nog verbeterd worden door als afsluiter hetzelfde effect als in het begin van de cake erbij te doen. (zo vind ik het begin heftiger dan het einde en dat is jammer in mijn ogen) Deze cake heb ik er in ieder geval graag bij in mijn collectie

Back
Bovenaan