The 6 Sense [Uitloop]

Cake's waren afgekeurd, omdat effecten/restanten te lang branden waardoor er brandende stukjes tot op de grond dwarrelden.

Bron: Rijswijk zelf in vwc chat.

Is niets over bekend.
Zijn geschoten tijdens onze demo en volgens niemand mankeerde er wat aan.
Het enige wat wij niet getest hebben was de lont vertraging i.v.m. elektrische ontsteking.
Iets langer dan 8 sec is ook afkeur, veiliger kunnen we het niet maken want je zou het lontje niet zien branden in het donker.

Vind dit erg jammer.
Heb deze besteld bij makkelie in vijfhuizen ben benieuwd wat ik meekrijg als vervanger.

Wij hebben de doos Six Sense gewoon meegekregen in intratuin hi-ambacht. Nog niet er in gekeken, maar het lijkt allemaal compleet.

Prima cakes grote bursts. Was me wel opgevallen dat er twee dubbele in zaten. Er zat 2x nr. 5 in en 2x nr. 6. Toch wel jammer want dan wordt het een beetje saai.

Waarschijnlijk zijn die geweigerde dus vervangen voor een dubbele.

Staat te koop bij intratuin Sliedrecht voor het mooie bedrag van 35,85 plus zelf nog 20% vuurwerk uitzoeken! kan precies voor die gratis uitzoekcenten nog een fluitbatterij bij :p
Bij deze maar besteld.
Koopje ook al missen er mischien 2 cakes en worden die vervangen.

http://sliedrecht.intratuinvuurwerk.nl/artikel/the-six-sense

super bedankt , deze gelijk besteld zo ver ik kan lezen zijn cake 3 en 4 eruit gehaald en vervangen voor 1, 2 , 5 of 6 maar ik schiet ze toch los . inderdaad voor die 20% nog wat leuks uit kunnen zoeken .

EDIT:
Niemand een straat film eigenlijk ?

heb er maar 2 setjes van gemaakt. leuk spul om tegerlijk te schieten.

dat ga ik je helaas niet na doen, zit nu al aan mijn budget en moet mijn grote bestelling nog afrekenen haha

EDIT:

Toch maar wel haha, hij komt nu 3 maal in huis zelfs voor dat geld echt top spul omgerekend net iets meer als 5 euro per cake en daarbij nu voor 6 euro totaal 120 thunder kings

Laatst bewerkt:
dat ga ik je helaas niet na doen, zit nu al aan mijn budget en moet mijn grote bestelling nog afrekenen haha

EDIT:

Toch maar wel haha, hij komt nu 3 maal in huis zelfs voor dat geld echt top spul omgerekend net iets meer als 5 euro per cake en daarbij nu voor 6 euro totaal 120 thunder kings

Als ie er vrijdag nog is als het salaris landt komt ie er hier ook nog 2x bij.
Dan nog even de finalebestelling doen en dan ist genoeg .
Je wordt hebberig van dit soort prijzen:D
eerst 1 keer schieten en dan 3 tegelijk mooie intro voor de finale

Als ie er vrijdag nog is als het salaris landt komt ie er hier ook nog 2x bij.
Dan nog even de finalebestelling doen en dan ist genoeg .
Je wordt hebberig van dit soort prijzen:D
eerst 1 keer schieten en dan 3 tegelijk mooie intro voor de finale

volgens mij is hij al niet meer te bestellen correct?

heb er nu 3 in bestelling maar wilde er nog 1 als 6uur project

Heb The Six Sense net binnen, NR 1 - NR 2 - NR 1 - NR 6 - NR 5 - NR 6.

Best vreemd, ik mis dus nr 3 en 4. We zijn een jaar verder. Zijn ze opnieuw uitgesloten?

Beetje jammer ook, nu twijfel ik wat de mooiste combi is met aanlonten?

Ik heb deze in de aanbieding besteld bij intratuin Sliedrecht. Stond op de site inderdaad aangegeven dat cake 3 en 4 vervangen zouden worden. Maar bij mij zaten 1 t/m 6 er netjes in. Top!

ik heb er 3 staan , waarvan 2 als volgt : 1.2.1.6.5.6
en de laatste gewoon 1,2,3,4,5,6 dus die ga ik lonten de rest los denk ik , het is toch al een te laag tempo

Van de six sense was geen nieuwe batch misschien volgend jaar weer..had hem dit jaar maar inderdaad zonder de afgekeurde 3 en 4..de box los geschoten en voor zulke kleine potjes echt een geweldige boeket spreiding :) gezien de eerder gemelde aanbiedingsprijs echt een topper.

Was een top box. Heb ze ook los geschoten. Goede grote spreiding, vooral cake 4 die er gelukkig bij mij gewoon in zat.

Dit was een leuke box zo in de outlet naar mijn mening alleen leuker om lekker los te schieten hierbij de straatfilm :

Back
Bovenaan