Wil hier graag mijn verhaal van oudjaar 09/10 met jullie delen ik hoop dat het jullie bevalt:
29 December:
Om 10 uur ’s ochtend’s kwam er een vriend bij mij aan, we hadden afgesproken om het vuurwerk op te gaan halen. We hadden bij redelijk veel winkels besteld, ook vond ik dat we weer een goede lading vuurwerk hadden besteld. Maanden lang lijstjes maken, ideeën op doen, op forums zitten. Allemaal voor die ene dag! En nu krijgen we eindelijk ons vuurwerk! Dus we springen in de auto rijden naar de eerste vuurwerk winkel toe genaamd Mico. Het was redelijk druk in de winkel, maar toen wij kwamen binnenlopen riep een man: “bestelling met 35 pakjes Aftershocks?" Ja hoor dat zijn wij! Meteen kregen we onze bestelling, even checken, nog om het gratis product gevraagd en die kregen we, de Crosswall en erg leuke fluitcake van Hardix. Alle spullen in de auto gezet en op naar de volgende vuurwerkwinkel.
Aangekomen bij vuurwerk Tolbrug (werkt samen met vuurwerk Orthen) kregen we ook al onze bestelling, er waren een aantal mensen binnen een lijstje aan het invullen, wij hadden al online besteld dus konden het meteen meenemen.
Hier hadden we een aantal sierpakken, heavy 5, super 4-16 en nog een aantal cakes. Ook kregen we natuurlijk hier een gratis cake, naam ben ik vergeten maar ik weet wel dat hij erg goed was!
Door naar de volgende vuurwerk winkel, Las feestartikelen. Hier verkochten ze Beko dus hebben we maar een aantal toppertjes meegenomen. Green Glitter Missile, Rocket Boom, Suturn Missile 25sh. Hier was het ook niet druk, 1 vrouw was er voor ons, die nam een kleine tas met babypijljes en ander klein spul mee. Dit hadden we allemaal in de auto gepropt, nu naar huis om het even te lossen.
Eenmaal thuis aangekomen alles naar boven getild en neergezet, aantal foto's gemaakt, alles even in handen gehad, heerlijk! Snel wat eten en dan weer door naar het huis van member Sjorsovic om zijn bestelling af te gooien en om de volgende alweer op te halen met zijn vervoer.
Eenmaal bij het huis van Sjorsovic aangekomen even wat kleine dingen in zijn tuin afgestoken, Aftershocks, Silver Thunders, Babypijltjes noem maar op.
Zijn moeder was klaar om te gaan dus we springen alweer in de auto.
Daar waren we dan, aangekomen bij de laatste vuurwerk winkel van vandaag!
Wat was dit een grote en mooie ruimte zeg, overal dummy's, vele werknemers, goede sfeer en veel klanten! Nog even naar de dummy's gekeken en Sjorsovic zijn vader maar overgehaald om een Extreme Salute te kopen. Ik nog even een klein lijstje ingevuld om nog wat met Sjorsovic mee te bestellen. Wat Crackling lint (Magic Whip), Fantasy kanonslagen en nog wat leuke kleine artikelen, we kregen het in 2 grote zakken mee en we konden weer met vele kilo's richting huis. De dag was bijna afgelopen en spraken we weer voor de volgende dag af. Ik ben lekker mijn vuurwerkberg over geklommen om bij mijn bed te komen, ik kwam moeilijk in slaap, elke keer als ik mijn ogen open deed keek ik tegen al het moois aan, jullie kennen dat gevoel wel.
Word vervolgd!