'Terrorist kan er een aanslag mee plegen' illegaal vuurwerk op zolderkamer Etten-Leur

wat een laag bericht, ze gaan nu op het gevoel spelen om vuurwerk wederom in een slecht daglicht te zetten.
Die gasten maken een bom van kas-suiker en kunstmest.... oeii landbouw aan banden leggen?

Ghost het was wachten op een bericht met een link naar terrorisme. Ik zat er op te wachten, jij waarschijnlijk ook en vele anderen hier ook.
Ieder wel denkend mens weet het verschil tussen vuurwerk en bommen.
Enkel ex-hoeren die zich druk maken om het welzijn van zwanen op de Wallen weten het verschil misschien niet. De rest van dat niveau boeit het geen f*ck. Aangezien de meerderheid het dus geen f*ck interesseert leest bijna niemand het, onthoud dat.. :idea:

ook ik zat te wachten op de link vuurwerk met terrorisme ik wordt er gewoon onpasselijk van.. pfff het moet niet gekker worden stelletje stumpers.

Tja, je kunt overal een aanslag mee plegen. Dat kun je met een Teddy Beer ook. Vraag is alleen of het zinvol is; hetzelfde geldt voor vuurwerk natuurlijk.

Deze smeuïge titel slaat kant noch wal.. Ik vind deze titel erg ongepast na alle aanslagen in onze westerse samenleving van afgelopen tijd.. Verboden vuurwerk, ik spreek niet over illegaal, met terrorisme koppellen vind ik dan erg on-proffessioneel en erg zielig.

Angstzaaien om zo lezers te amuseren òf informeren òf uit commercieéle drijfveer maakt jezelf crimineel!!!

Back
Bovenaan