Tequila [Uitloop]

Ik had hem in mijn collectie opgenomen en precies zoals ik dacht en Mattenfreak ook al voorspeld had.
Wat een mooie cake die genoeg ''oooh's'' en ''aaah's'' bij mensen oproept. Ook bij mij trouwens! De jellyfish bleven echt heel lang hangen en dan in combinatie met het helderste blauw dat ik ooit in een cake ben tegengekomen. Prachtig!

Nog een filmpje van dit prachtige product met schitterende effecten en mooie kleuren, een van de toppers van Zena Nederland

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier een foto van de uitwerkingen van deze cake:

2yo75s0.jpg

Deze foto is gemaakt in Barneveld op 8 oktober.

Ik had deze cake voor het eerst live, natuurlijk al vaker op demo,s gezien.
Maar wat is deze toch mooi zeg.
Door mijn gezin (en dat zijn 5 vrouwen!!) uitgeroepen als mooiste cake van de avond.
Prachtig die combinatie in kleur (blauw/wit) en effecten
Vuurwerk hoeft niet altijd hard te knallen als de effecten mooi en bijzonder zijn

Ik had deze cake voor het eerst live, natuurlijk al vaker op demo,s gezien.
Maar wat is deze toch mooi zeg.
Door mijn gezin (en dat zijn 5 vrouwen!!) uitgeroepen als mooiste cake van de avond.
Prachtig die combinatie in kleur (blauw/wit) en effecten
Vuurwerk hoeft niet altijd hard te knallen als de effecten mooi en bijzonder zijn

Effect zal nog meer spektakel geven bij jou in de straat ja haha, ging dat wel allemaal goed gewoon? :p:wink:

Prachtige bak, toch niet gehaald dit jaar, al moet ik hem toch eens hebben hoor. :)

Als ik dit filmpje bekijk, dan komt er bij mij één andere pot in mij op die dezelfde kwaliteit blauw-zilver combinatie heeft gehad: de Monster Trio van WOlff van een aantal jaar geleden. Iets anders effect, maar de kleurencombinatie blauw-zilver komt bij beide producten erg mooi tot zijn recht.

De prijs van deze bak vind ik wel aan de hoge kant en dat weerhoudt mij ervan om deze te kopen.
De Monster Trio is in prijs omhoog en in kwaliteit omlaag gegaan. Heel apart. Bij de mooiste potten met blauw-zilver is de prijs aan de pittige kant. Hebben ze wéér wat gemeenschappelijk hehehe.

Niettemin: deze is super te gebruiken in een blauw thema.

Dit jaar per 3 afgestoken samen met Wesley (film eind dit jaar), wat een onwijs gave bak is dit en iedereen vind het prachtig! De dames vooral, geen knal, leuke "parachuutjes" haha en mooi blauw, top dus! Ook kwamen er hierdoor meteen meer mensen de straat inlopen (was in de avond trouwens) om te kijken en te vragen wat het was, gaaf!!

Maar, eigenlijk het enige nadeel, de prijs is wel hoog, want het is zo weg en per 3 wel een goed gevulde lucht, maar eigenlijk niet te betalen. Toch wilden wij dit een keer geschoten hebben en het is dus dik geslaagd!

Aanradertje voor iemand die eens wat anders wilt!

:bye:

Dit is echt een dikke aanrader, alleen helaas dat bijna niemand deze neemt, kent of koopt. Het is 1 van mijn favoriete cakes!!!

Een pracht van een bak inderdaad.
Per drie helemaal een groot feest, maar ik ben er van overtuigd dat as je hem los afsteekt je ook een geweldig mooi product ziet.
Vooral het blauw viel voor mij persoonlijk op, wat een heldere kleur in deze cake.

Ik had hem, gewoon per een:p afgestoken in mn kindershowtje. Echt een topper. Wat een prachtige heldere blauwe kleuren en mooie jellyfish. Dit jaar moet ik m weer hebben.

Wat een geweldige cake was dit zeg! De jellyfishes zijn echt schitterend! Had deze voor 30 euro, wat een prima prijs is! Normaal gesproken vind ik de prijs net even iets te duur.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als deze ooit nog is goedkoop wordt! Wil hem super graag een keer stoken, maar die prijs is bijna absurd!

Als hij hier verkocht word voor dat geld gaat deze prachtige schoonheid lekker mee de kofferbak in.
Niet een maar mischien wel 3 of 4.

Back
Bovenaan