Tequila Blue

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1560
Artikelnaam: Tequila Blue
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 shots blauwe fanshape. Blue mines to Blue peony and chrysanthum.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €35,00

1560-Tequila-Blue-500x500.jpg

Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd naar dit product!!

Effect omschrijving die op de cake van het plaatje staat: Blue mines to Blue peony and chrysanthum.

Blue peony and chrysanthum lijkt mij een vrij ongelukkige combinatie .
omdat de kans bestaat dat blauw word onder gesneeuwd door contrast verschil .
maar goed we gaan het vanzelf wel merken .

Originele Tequila zoals we hem kenden:

Blue Tail up to Blue Peony's to Silver Chrysantinum

Effectomschrijving lijkt hetzelfde te zijn, dus hopelijk weer gewoon de jellyfish cake die we zo graag zien :D

Laatst bewerkt:
Zoals ik heb gehoord is dit precies hetzelfde als de vroegere Tequila!
Alleen dan met blauwe jellyfish!

Ik vind dit persoonlijk echt zonde geld.. Zelfs met korting eraf vind ik het dit niet waard! Voor de liefhebber laten we maar zeggen!

Ik vind dit persoonlijk echt zonde geld..Voor de liefhebber laten we maar zeggen!

Ik denk dat zelfs de liefhebber zich achter zijn hoofd gaat krabben na het zien van dit filmpje, natuurlijk heeft deze cake leuke effecten maar vind ik hem persoonlijk te prijzig voor wat je krijgt qua spektakel en prijs.

het is eigenlijk maar net waar je van houd.....liefhebber van de oorspronkelijke tequila kunnen deze op zeker wel waarderen. Ik iig wel hoor. Erg leuk voor een projectje met bijvoorbeeld de wasp en de shaft erbij...oftewel: en stil project...een keertje wat anders :wink:

het is eigenlijk maar net waar je van houd.....liefhebber van de oorspronkelijke tequila kunnen deze op zeker wel waarderen. Ik iig wel hoor. Erg leuk voor een projectje met bijvoorbeeld de wasp en de shaft erbij...oftewel: en stil project...een keertje wat anders :wink:

Klopt helemaal, verschilt per persoon. Maar hoe denk jij over de prijs voor dit product? Ik vind het ook zeker een bijzonder effect, maar ik vind die 35 euro helaas niet in verhouding staan tot wat je krijgt..

inderdaad de jellyfish die hierin zitten is echt niet verkeerd..en juist ook een bijzonder effect.
Daarbij als je kijkt naar aantal schten/prijs blijft de prijs ook nog eens onder de euro per schot.

Valt mij prima mee hoor!

Deze is super! Absoluut niet minder dan de oude versie. Heerlijk fel blauw, felwitte en lang draaiende jellyfish :D

De rode variant viel mij tegen.

Helemaal met Pyroguy eens! Deze cake is gisteren bij de show in Vleuten in veelvoud tegelijk geschoten. De nieuwe versie dus. Hij is minstens even goed als de 'oude' versie! Heerlijk diep blauw met prachtig zilveren jellyfish. Ze draaien inderdaad lekker lang door. Met één cake heb je eigenlijk wel een karige uitwerking, maar het wordt nogal prijzig om er meerdere tegelijk te schieten.

Hij (of zij?) was super. Jellyfish bleef mooi lang hangen. In het publiek was een duidelijke ooohhh te horen. Bijzonder effect! Ik ken er geen tweede van (behalve de tequila red). Volgend jaar weer!

Vond deze gisteren op Zena trophy de groten verassing,is mij vorig jaar helemaal niet opgevallen maar gisteren had ik wel zo iets van die komen er bij mij een paar in de straat te staan,echt apart eff.

Vond deze gisteren op Zena trophy de groten verassing,is mij vorig jaar helemaal niet opgevallen maar gisteren had ik wel zo iets van die komen er bij mij een paar in de straat te staan,echt apart eff.

Helemaal mee eens erg mooie cake dit!

Back
Bovenaan