Tempest

Wauw wat een prachtige en strakke verpakking! Evo heeft weer in 1 jaar tijd enorme sprongen gemaakt. Al dan niet in het uitbreiden van het netwerk en op logistieke vorm, dan zéker weer qua producten. Ik ben nu al helemaal benieuwd naar de rest.

Ik wil geen zeikerd zijn, maar filmpje lijkt wel een dikke 2" sample. Ik laat hem staan voor dit jaar, maar hou em wel in de gaten.

Werkelijk prachtige box, als dit productie ben ik toch benieuwd naar de sterren die de grond lijken te halen.. ik vind dat als liefhebber natuurlijk MEGA maar de keuringsinstantie zal dit minder waarderen..

Effects to the max by Evolution.

Prachtig. Evolution springt er toch telkens weer uit de laatste jaren. Staat hoog op mijn lijst van moet ik nog hebben.:wink:

Ik wil geen zeikerd zijn, maar filmpje lijkt wel een dikke 2" sample. Ik laat hem staan voor dit jaar, maar hou em wel in de gaten.

Dit was ook mijn eerste gedachte bij het zien van het filmpje. Maar marchel zegt zelf in post 7 dat het filmpje productie betreft. Na ervaringen heeft Evolution ons daar nog nooit mee belazert. What you see is what you get! Ik heb er vertrouwen in dat dat ook met dit product zo zal zijn. Evo wil natuurlijk de hoge naam die ze hebben niet op het spel zetten. Maar ik snap je punt zeker hoor.

Ps, marchel, wanneer kunnen we de rest van de films verwachten uit deze lijn? Met een uurtje? Afgesproken? :thumbsup::handsup::tongue2: sorry, ben zo benieuwd naar de rest! :D:D

Dit was ook mijn eerste gedachte bij het zien van het filmpje. Maar marchel zegt zelf in post 7 dat het filmpje productie betreft. Na ervaringen heeft Evolution ons daar nog nooit mee belazert. What you see is what you get! Ik heb er vertrouwen in dat dat ook met dit product zo zal zijn. Evo wil natuurlijk de hoge naam die ze hebben niet op het spel zetten. Maar ik snap je punt zeker hoor.

Ps, marchel, wanneer kunnen we de rest van de films verwachten uit deze lijn? Met een uurtje? Afgesproken? :thumbsup::handsup::tongue2: sorry, ben zo benieuwd naar de rest! :D:D

om de paar dagen stond op facebook,
ook ik kan niet wachten,
baal als een stekker dat me budget op.is

Een importeur die niet bekend staat om het gebruik van opgevoerde samples, bevestigt hier dat het om productie gaat en nog heeft men twijfels? Dan is je product gewoon belachelijk goed, want ik geloof nooit dat Evolution zijn reputatie hier op het spel mee gaat zetten.

Niet bekend om opgevoerde samples? Eens terugkijken naar wat 2018 producten. Air Benders, Polaris, Time Rain Box... Evolution heeft bij mij echt wel een streepje voor op de rest, maar ben toch ietwat voorzichtig hierin. Als deze Tempest de 23e tijdens de demo ook zo geweldig is, dan spreken we verder. :D

En vergeet de sunbeam1 niet.

Als evo roept dat het geen samples zijn geloven we het bijna allemaal direct en bij een ander gelooft niemand het. Kijk alleen al hoe dicht sommige effecten bij de grond lijken te komen. Ik wil de gok wel wagen want hij ziet er heerlijk uit met een heerlijk tempo en als hij iets minder in de straat presteert is het nog steeds een dikke prima.

Prachtige bak! En ook complimenten voor de naamgeving, zowel van de lijn als het product. Dit straalt klasse uit :thumbup:

Back
Bovenaan