Telegraaf zoekt vuurwerk fanaten

niet aanmelden, ze zullen je hele verhaal verdraaien en anders monteren... helaas te veel ervaring met deze leugenaars en verdraaiers

Vuurwerk Fanaten is helaas offline of bedoelen ze dat niet ;)

Weet ik niet kwam het op twitter tegen, werd je door een link naar de telegraaf gebracht. Ik zelf kan niet in het nieuws met mijn gezicht, denk niet dat ze daar op het werk blij mee zijn, laatst vroegen ze of ik in de maand krant wilde van het werk om je hobbys te bespreken, maar toen ik zei dat vuurwerk mijn grootste hobby is toen hoefde het niet meer, dit omdat ik in een ziekenhuis werk en er veel artsen zijn die tegen vuurwerk zijn, maar goed een andere discussie.

Ben benieuwd of er iemand van dit forum zich gaat aanmelden? Zal de telegraaf dan echt weer het verhaal gaan verdraaien?

IK heb de stoute schoenen wel aangetrokken. Ben gisteren telefonisch geïnterviewd.

Ondanks dat ik erg achterdochtig ben hoe het verhaal er in komt te staan, was het gesprek goed.

27e komt er een pagina in de Telegraaf met een katern dat er minder verkooppunten komen (handelaren zijn bang om nog te investeren door al het gezeik over evt. Verbod). Tevens een stuk dat er op zondag landelijk geen verkoop mag zijn. En dus een stuk over een echte liefhebber.

Vragen gingen ook alleen daarover: hoeveel geef je uit, wat doe je aan voorbereidingen, etc.

We zullen zien hoe het artikel eruit komt te zien.

IK heb de stoute schoenen wel aangetrokken. Ben gisteren telefonisch geïnterviewd.

Ondanks dat ik erg achterdochtig ben hoe het verhaal er in komt te staan, was het gesprek goed.

27e komt er een pagina in de Telegraaf met een katern dat er minder verkooppunten komen (handelaren zijn bang om nog te investeren door al het gezeik over evt. Verbod). Tevens een stuk dat er op zondag landelijk geen verkoop mag zijn. En dus een stuk over een echte liefhebber.

Vragen gingen ook alleen daarover: hoeveel geef je uit, wat doe je aan voorbereidingen, etc.

Ook ik heb me telefonisch laten interviewen, ben benieuwd wat voor een artikel er uit komt :)

je hebt toch wel aangegeven eerst het stuk in te willen zien alvorens publicatie???

Denk dat het vrij weinig zin heeft om vooraf de publicatie te willen inzien als je niet de enige geintervieuwde bent. Ze pakken de leukste spannendste en waarschijnlijk ook versprekingen of iemand die net even wat minder uit zijn woorden kwam tijdens het telefoon gesprek eruit en maken er een mooi artikeltje van.

Ik hou m'n hart weer vast...in het verleden hebben verschillende niet al te snuggere lui bewezen dat dit alleen maar negatieve belichting oplevert. Zal me weer een sensatie stuk worden...

Als we altijd maar negatief blijven doen dan gebeurd er zeker niets. Ja, ik vind de Telegraaf een krant met overtrokken te sensationele berichten, maar laat het in die stijl maar in de krant komen.
Ik ga er vanuit dat alle artikelen die op de pagina verschijnen pro- vuurwerk zullen zijn.

Back
Bovenaan