Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weten we nog, de reactie van politie op het knalvuurwerkverbod:
![]()
Ook CDA en VVD nu voor verbod op knalvuurwerk
Net na de jaarwisseling noemde CDA-Kamerlid Van Dam een verbod op gevaarlijk vuurwerk nog een papieren tijger, maar de CDA-Kamerleden zijn nu om. Net als de VVD.nos.nl
Politie: handhaving geen probleem
"We zijn erg blij dat het vuurwerkverbod er komt, het is een mooie stap vooruit", zegt een woordvoerder van de korpsleiding van de politie. "Wat betreft de handhaving voorzien we geen probleem: het wordt er alleen maar duidelijker op. Als je nu iemand met een rotje of vuurpijl ziet lopen weet je dat die fout zit. Voorheen was dat ook verboden voor Oudejaarsdag 18.00 uur, maar het was wel overal te koop. Straks kun je knalvuurwerk niet meer kopen in Nederland. Dat scheelt enorm."
Kon tot 15.30u... Morgen hebben ze weer een andere poll.De link naar de poll werkt niet meer
https://www.telegraaf.nl/watuzegt/1617520700/uitslag-stelling-keuze-voor-vuurwerkshowIngevuld, maar waar kan ik de uitslag terugvinden?
Wil iedereen deze poll invullen, het is belangrijk.
![]()
Oudejaars enquetes - uw mening telt!
Take this survey powered by surveymonkey.com. Create your own surveys for free.nl.surveymonkey.com
Wil iedereen deze poll invullen, het is belangrijk.
![]()
Oudejaars enquetes - uw mening telt!
Take this survey powered by surveymonkey.com. Create your own surveys for free.nl.surveymonkey.com
Dan vul je hem nog een keer in.Waarom mag ik maar 1 antwoord kiezen steeds.
De vraag luidt: Wat vind u van oudjaar en dan in het bijzonder de vuurwerktraditie in Nederland?
1. Fantastisch! Deze moeten we in ere houden
2. Heerlijk. Ik kijk er enorm naar uit!
3. Prima. Zelf afsteken of kijken naar de buren, allebei goed!
Ik wil ze alle drie aanklikken
Een derde van de deelnemers is tegen een landelijk vuurwerkverbod. Deze groep vindt het afsteken van rotjes , vuurpijlen etc. ondanks alle bezwaren een traditie die moet blijven.