Telegraaf poll invullen

Weten we nog, de reactie van politie op het knalvuurwerkverbod: :frusty:

Politie: handhaving geen probleem​

"We zijn erg blij dat het vuurwerkverbod er komt, het is een mooie stap vooruit", zegt een woordvoerder van de korpsleiding van de politie. "Wat betreft de handhaving voorzien we geen probleem: het wordt er alleen maar duidelijker op. Als je nu iemand met een rotje of vuurpijl ziet lopen weet je dat die fout zit. Voorheen was dat ook verboden voor Oudejaarsdag 18.00 uur, maar het was wel overal te koop. Straks kun je knalvuurwerk niet meer kopen in Nederland. Dat scheelt enorm."

Weten we nog, de reactie van politie op het knalvuurwerkverbod: :frusty:

Politie: handhaving geen probleem​

"We zijn erg blij dat het vuurwerkverbod er komt, het is een mooie stap vooruit", zegt een woordvoerder van de korpsleiding van de politie. "Wat betreft de handhaving voorzien we geen probleem: het wordt er alleen maar duidelijker op. Als je nu iemand met een rotje of vuurpijl ziet lopen weet je dat die fout zit. Voorheen was dat ook verboden voor Oudejaarsdag 18.00 uur, maar het was wel overal te koop. Straks kun je knalvuurwerk niet meer kopen in Nederland. Dat scheelt enorm."

Was een groot succes inderdaad, want niemand heeft meer pijlen en rotjes :D

Wil iedereen deze poll invullen, het is belangrijk.

Waarom mag ik maar 1 antwoord kiezen steeds.

De vraag luidt: Wat vind u van oudjaar en dan in het bijzonder de vuurwerktraditie in Nederland?

1. Fantastisch! Deze moeten we in ere houden
2. Heerlijk. Ik kijk er enorm naar uit!
3. Prima. Zelf afsteken of kijken naar de buren, allebei goed!

Ik wil ze alle drie aanklikken

Wat een bijzondere conclusie van die Telegraaf Stelling. Eerst een hele lap tekst over hoeveel mensen het willen afschaffen en wat er allemaal slecht is aan vuurwerk. Helemaal onderstaat staat dan 1 klein regeltje dat 1/3 vind dat het moet blijven.

Waarom mag ik maar 1 antwoord kiezen steeds.

De vraag luidt: Wat vind u van oudjaar en dan in het bijzonder de vuurwerktraditie in Nederland?

1. Fantastisch! Deze moeten we in ere houden
2. Heerlijk. Ik kijk er enorm naar uit!
3. Prima. Zelf afsteken of kijken naar de buren, allebei goed!

Ik wil ze alle drie aanklikken
Dan vul je hem nog een keer in.

Back
Bovenaan