Teaser geluids kwaliteit

Heerlijk die single shots Roy, goede keuze haha. Komt er nog meer? Ik denk aan de finale van mascletà Vincente en finale van Nit del Foc? :rolleyes::D

Zodra ik al je geluid heb, kan ik mijn films afmaken. Oke, het is niet helemaal de bedoeling zullen sommigen zeggen, maar liever goed geluid van een ander, dan minder goed geluid van mezelf. :D

Waaaaaa wat een supergeluid gek....

Doef doef doef. Doef doef doef.
En dan ineens net als een mitrailleur.

Ik heb heb Heimweeeeee

Waaaaaa wat een supergeluid gek....

Doef doef doef. Doef doef doef.
En dan ineens net als een mitrailleur.

Ik heb heb Heimweeeeee

Het is een MP3 bestand dus je kan hem op je mobiel zetten als ringtone wahaha.
En ja Justin ik heb ook Heimwee.... wij allemaal ! :rolleyes:

-Roy-

Heerlijk die single shots Roy, goede keuze haha. Komt er nog meer? Ik denk aan de finale van mascletà Vincente en finale van Nit del Foc? :rolleyes::D

Zodra ik al je geluid heb, kan ik mijn films afmaken. Oke, het is niet helemaal de bedoeling zullen sommigen zeggen, maar liever goed geluid van een ander, dan minder goed geluid van mezelf. :D

Op verzoek van Mattenfreak zet ik vanavond wel het geluid van de mascleta finale van V.Caballer online.
Wanneer de echte beelden online komen kan ik nog geen uitspraak over doen.

-Roy-

Laatst bewerkt:
haha wat en kwalietijd ongelofelijk! hoorde ook een rits open en dicht gaan:bonk::p:p

Haha nee dat van die schoen die piepte was van een keertje dat roy met mike en erik een vuurwerkdvd ging kijken en roy zei: Hej moet je luisteren zometeen hoor je een schoen piepen. En dat klopte nog ook haha.
Hebbe we em de hele tijd mee zitten plagen in valencia

Ja ja Justin straks weet iedereen het en kan ik niet meer veilig over straat zonder te horen dat iemand zegt ... "HEE ROY moet je horen ... PIEP dat was een schoen !!"

Trouwens die dvd was van utbunkertje en dat was wel me eerste vuurwerk dvd he... die heb ik 2 jaar terug echt 10x bekeken ... op een dag.

Maar goed ... ontopic dan maar weer :wink:

-Roy-

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan