Tears of Beauty

Wat en top product deze bak!! hij deed zeker niet onder voor de secret salute en de silver salute, ze lagen alle 3 erg bij elkaar in de buurt.
en dat gekocht met die acties op goedkoper vuurwerk voor 12 euro per stuk, zeker zijn geld waard dus.!! volgend jaar komen hier zeker meerdere van in de collectie.

Gewoon 1 van de beste knalcakes van NL, ik had hem voor het eerst dit jaar en ook door de geweldige actie's bij goedkopervuurwerk had ik er aantal gehaald en was er zeer tevreden over en was ook 1 van de verassingen van de avond. Volgend jaar minimaal weer 2.

Naar mijn mening geen verschil te horen tussen te beste knalcake van NL de Silver Salute tegen Tears of Beauty
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Of het is hier nog niet gemeld, of ik lees er straal overheen. Maar kan iemand mij de kartoninhoud vertellen? De productfilm vermeld een verpakking van 12/1, de website van Royal ook.

Nu zijn er echter al verkopers waar kartonnen gekocht kunnen worden en daar wordt een kartoninhoud van 8/1 vermeldt. Kan iemand het verduidelijken?

het zijn super goede knal blokken, en liggen super close tegen de silver salute, in mijn oren ging hij op verschillende plekken van afsteken harder dan de ss.

tot nu toe voor dit jaar vast 16 stuks besteld, leuk per karton tegen super scherpe prijzen.

5 van deze schatjes in mijn bezit gehad :D wat een heerlijke bak is het toch. om 10 uur 2 tegelijk gedaan vlak na een Silversalute. en om 00.00 uur 3 tegelijk in combinatie met een hypnothised van zena!! heerlijk! volgend jaar zeker een karton halen waarvan ik er 6 tegelijk schiet om 00.00 uur.

Zoals ik dus zei een karton. Hij is besteld en me broertje heeft er ook een besteld dus dat komt wel goed dit jaar! Nu alleen nog even kijken met hoeveel tegelijk we beginnen :)

Staat een kartonnetje van hier in huis op dit moment, gaat leuk worden op de 31ste :)

Maar wat zijn die stalen kooien toch *****n om los te maken

hier staan ook 2 karton te wachten om de lucht in te gaan
helaas heb ik mijn 3e karton niet gekregen, maar dit is goed opgelost.
het blijft een geweldige knal cake, mijn achterbuurjongen stak er gister avond 1 af, heerlijk om te horen. deze doos had wel lastigste kooi van alle dozen vond ik, hij was namelijk 1.5x zo hoog als de meeste dozen.. vervelende rot dingen.

opening om 10.00 met 4 van deze inclusief fluitbak en 2x hoogmoed. hij was weer heerlijk. vervolgens om 00.00 nog 8 keer tegelijk met wat hoogmoedjes en fluitbakken. filmpjes volgen nog!

Had naar de berichten hier op het forum toch meer van deze knalcake verwacht. Deed hier zelfs ver onder voor de Delicious thunder die toch een stuk goedkoper is!

Leuk om gehad te hebben maar koop deze cake niet weer.

Deed het hier gewoon zoals knalcakes het moeten doen, heb helaas geen andere knalcakes gehad dit jaar en kan de knallen dus niet vergelijken. In ieder geval voor 12.50 per stuk geen slechte aankoop. Vond het jammer toen ze alle 8 op waren, had er nog wel een paar willen stoken.

Een project van mij en een vriend, met 16x Tears of Beauty + 6x Secret Salute, ging helaas niet helemaal goed af. Doordat de eerste cake uit elkaar klapte, ging per ongeluk 3x secret salute af. Deze moest pas in de finale af gaan....

+ http://www.youtube.com/watch?v=fHqoKNIZiic" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=fHqoKNIZiic"> http://www.youtube.com/watch?v=fHqoKNIZiic" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit jaar weer veel voudig gestookt en het is een leuke knalcake met een goed opbouwend tempo. Maar de knallen zijn gewoon gemiddeld, harder dan de hoogmoed maar cake's zoals silver salute en thunderstruck etc gaan gewoon harder.

Back
Bovenaan